Inaktuell Milian123123 polismyndigheten

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Meddelanden
62
Reaction score
6
Ange ditt födelsedatum: 10 Maj 2007

Vad heter du på discord? En galen svenne#0068

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? jag har 1,602 timmar totalt på fievM

Hur aktiv kommer du att vara? kommer kunna vara aktiv nästan varje dag, Tider 15:00 till 03:00 när det är helg sen när det är på vardagar alltså efter skolan så kan jag vara inne från 13-14 tiden till 00:00.

Vad heter du? Abdi Kaka

Hur gammal är du? född 1989-01-03 så jag är 33år gammal

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? jag är simkunnig.

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis för att jag vill vara där för folk som behöver hjälp ut i staden kanske dem som är mord hotade och då vill jag vara där vid dem så dem kanske känner säg trygga. jag brinner verkligen också för detta jobb vill reda ut allt som händer t.ex. det kriminella, alla rån som görs, misshandlingar som sker då vill jag verkligen vara där som sagt just därför vill jag bli polis för att hjälpa folk och för jag brinner för det och för att jag tycker om polis jobbet från ytterst av mitt hjärta. Vill även hjälpa ungdomar som kanske har det lite exta svår med sitt liv som kanske ta droger eller något liknade och det vill jag även med vuxna

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Vara hjälp kunnig, radio disciplin, inte bara prata ut i radio när t.ex. bankrån/butiksrån sker eller när det är liv och död, våldstappan är också mycket viktigt att kunna och att kunna hjälpa samhället med allt som händer t.ex. kriminella, misshandlingar som sker allt sånt därför ska man vara där.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet mycket om just polisyrket eftersom jag har gått i högskola tycker att poliser får mycket skit på säg av folk dem förtjänar ej det frö dem gör bara sitt jobb. sen vet jag att det händer jättemycket grejer just i denna stad och då vill jag just vara bered på att hjälpa till så mycket det bara gåt och sen vet jag också vilken ordning det. och sen vill jag att alla barn inte ska vara rädda för vuxna så dem knappast vågar gå utanför sin dörr från sitt hus/lägenhet. tycker det är så tråkigt att alla barn som lever i denna stan ska få se på en död mänska kanske eller växa upp och bli en kriminell mänska och har tagit lärdom av alla andra kriminella.

Har du några tidigare erfarenheter? Yes det har jag har varit polis förut in denna staden lärde mig mycket då t.ex. att man sak patrullera med en aspirant och uppåt om man är studerande men lärde mig det på polishögskolan men börja lära mig det på riktigt när jag va polis sen vet jag t.ex. att man inte ska tezer en människa så står med en kniv i handen. Vad är våldstrappan jo det är t.ex. vilken situation man ska använda sina vapen man har, grön är batong, gul är tazer, röd är tjänstevapen.
Radio man ska aldrig skrika i radion man ska alltid tänka på TTTT - Tänkt tryck tala tydligt, det ska man alltid tänka på innan man börja prata ut i radion. det fick jag lära mig på polishögskolan också vårldstrappan är nått av det viktigaste man ska kunna och de är viktiga grundlagar kan man säga också.

Hur är du som person? Snäll, omtänksam mot människor, gillar att hjälpa till t.ex. i samhället eller nån som kanske har skadat säg. kan ta kritik t.ex. om det är nån som kanske håller på svära mot mig så sak jag inte bli arg och tappa det helt, sen är jag rolig, hattar mobbare, dem som tränger ute folk från allt t.ex. om man ska gå och äta så frågar man om man ska med man går bara ej.

Är det något vi bör veta om dig? Nej faktiskt inte.

Senast ändrad:
En skriftlig ansökan behövs inte för att ansöka till Polismyndigheten, kontakta istället en rekryterare IC.

Tillbaka