Milian123123 | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Meddelanden
62
Reaction score
6
Ange ditt födelsedatum: 10 Januari 2007

Vad heter du på discord? Moon kyrix#0068

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 899 timmar totalt.

Hur aktiv kommer du att vara? jag kommer kunna vara aktiv mellan 14:00 till 19:00.

Vad heter du? peter nilsson

Hur gammal är du? 22 fyller 23 år

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? när jag va liten så gick jag i en simskola där jag lärde mig mycket om t.ex. hur man räddar personer i vattnet och hur man livräddar så jag är mycket bra och jag kan simma.

Varför vill du bli polis? för jag har velat bli polis i hela mitt liv och jag vill hjälpa folket i samhället och jag vill också få slut på alt det kriminella som händer i samhället.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? att förebygga och förhindra att brott sker.
Det viktigaste inom polisen är att man ska vara positiv och hjälpa staden, En polis ska alltid hjälpa dom personer som vill det. Man ska inte bland annat inte var kriminell.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet mycket om polis jobbet då jag har spelat på polis på andra servrar. Jag vet vad det finns för olika utbildningar samt vilka ranker som finns och vad dom olika rankerna gör, När man är ny anställd blir man aspirant och då kan man liksom inte använda dom tyngre vapnen, DÅ ska man tänka på att man är ny till jobbet och då får man börja med en tazer eller en batong. Jag vet mer om jobbet som hur man snackar i radion när man snackar i radio ska man ha radio displin och det innebär att man ska lyssna på högre uppsatta en dig och att man ska inte skrika i radion, man ska alltid säga t.ex. 32-05 går i tjänst sen ska man säga kom så är det att meningen ska fortsätta om man säger klart slut så är det när meningen är klar och sen ska man ej prata i mun på varandra.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har tidigare erfarenhet eftersom jag har varit Yttre Befäl som en annan server, Jag är mycket aktiv som det jobbet och jag vet hur alla menyer och hur man gör lite sjukvårdare saker ifall det händer att någon inte har puls och man ska göra HRL. Jag vet också hur man ska köra samt vilka trafikregler som finns, Man ska alltid som polis tänka vad man gör och säger. Mina tidigare erfarenheter kommer ifrån att jag har kört på andra servrar som Avail och Polismyndigheten. Jag vet hur man använder radion rätt och hur man ska säga ( Man börjar alltid med sitt rakel nummer och sedan så säger man vad man ska säga). Man avslutar med att säga com.

Hur är du som person? Jag som person är omtänksam jag vill alltid det bästa. Jag som person är alltid positiv. Jag vill alltid hjälpa dom personer som behöver hjälp. Jag har haft en bra uppväxt som lede till att jag är mycket glad och vill gärna jobba som polis eftersom det har varit mitt dröm (Som karaktär).

Är det något vi bör veta om dig? jag har jobbat som Securitas så ni vet så jag vet lite hur man ska göra och hur lite funkar :)

Tillbaka