Accepterad Milian123123 | Ban överklagan (frankho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
62
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199191467145/

Ditt Hex-ID: 11000014962a489

Vad är din discord tagg? En galen svenne#0068

Vem var det som bannade dig? frankho

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Anledning: kör som en galning på piren

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag drifta lite nere vid piren för min bil bara driftar när jag svänger med den. så dem valde banna mig för att jag körde och drifta när jag skulle svänga.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle se om det va någon som sålde någon bil och sen skulle jag prova den på storavägen men så ville jag prova drifta pytte lite men så blev det ganska mycket av den driften jag la men den driftade ganska mycket det ska jag väl hålla med om.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det va den inte dem såg när jag skulle köra ut på stora vägen så drifta jag men som mycket skulle jag egentligen inte drifta för den är slirig när man väl svänger som sagt

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte ihåg dem så mycket för det va typ för ett år sen men den ena va att jag råka prata ooc ig för jag skulle hjälpa en grabb med att fixa luren och hur man skulle gå in på f3 men dem andra vet jag faktiskt inte om.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte drifta med bilen innan jag skulle köra ut med bilen på stora vägen det va dumt gjort av mig det kan jag hålla med om så jag ber om förlåtelse ska ej hänad igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag att jag ej ska hålla på drifat och köra som en galning vid piren längre ber som sagt om ursäkt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstå mycket väl.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka