Nekad Milan Sevo | Ban Överklagan [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Milan Sevo

Icke Medlem
Meddelanden
242
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199486139669/

Ditt Hex-ID: 76561198388853618

Vad är din discord tagg? g0at8

Vem var det som bannade dig? Ribox33

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-10-25 145246.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För dem såg bara en sida av myntet och inte min!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina två polare var uppe i paleto och körde runt nakenstaden och tog över områden. sen kommer det typ 3-4 bilar och börjar köra efter oss, vi fortsätter köra iväg utan att stanna. när vi väll stannar i någon sekund så märker vi hur dem hoppar ur vi kör direktt så säger dem "hoppa ur bilen" sen skjuter mot oss under tiden vi kör! skjuter utan någon som helst annledning! därefter forsätter dem köra efter oss tills dem har kört in i våra bilar och börjar skjuta mot mina två polare och en av dem dör. Undertiden det händer har jag varit och hämtat en ny bil och kör sedan tillbaka med en av mina polare för att ha kasta hans vapen när han sförstod att hans bil skulle gå sönder. så valde att köra tillbaka och leta efter den. när vi är där och letar så kommer exakt samma bil körande förbi oss svin snabbt och både jag och min vän sa direkt det är ju dem som skött mot oss. efter det så vänder bilen och kör mot oss. jag tänker då att dem har skjutit mot oss för 5 minuter sedan och kör nu och vänder mot oss när vi står stilla utan bilar så jaq skjuter båda två i bilen under tiden dem kör! Efter det väljer dem då att hoppa support och visa detta klippet. Staffsen säger till mig att hoppa support och när jag joionar support så sitter det 6-7 staffs där och ska ta mitt ärende. jag joinar helt lung som helst det första jag säger är, "jag kommer låta er prata så jag kan prata sen för det är bara onödigt av mig att avbryta er när ni ska förklara varför ni tog in mig" ordargant säger jag det. då säger dem okej va bra, dem föklarar att jag har brist på social rp och att skjuter utan någon annledning. jag säger då att mina polare sitter i support med klipps från att exakt den vita bilen skött mot oss för max 5 minuter sedan. Och då säger någon av dem 7 staffsen att dem körde ifrån fängelset och inte varit där. sekunden efter hen säger det så råkar hen visa ett klipp på när dem 1 min tidigare körde ifrån nakenstaden. och då säger jag det hur kan dem varit vid fängelset när du råka visa att dem var i nakenstaden med ett skratt i min ton. dem blir sura direkt och säger att jag behöver inte vara så otrevlig och min attityd är jätte dålig! säger inte så mycket mer än så utan låter dem forsätta prata dem föklara varför jag gjort fel. då blir det min tur att försöka försvara mig själv såklart och jag ska föklara allt. men då avbryter 2 av staffsen mig och säger att typ det var inte så det var då säger jag varför avbryter ni mig helt onödigt då att ha mig här om vi inte ska diskutera med en lite högre ton än vad jag hade i början. För om jag visa respekt till dem så förtjänar jag minst lika mycket respekt tillbaka anser jag jallafall! då säger dem igen att jag har jättedålig attityd och server mutar mig, därefter säger dem ja vi kommer ta dina roller och du bli bannad och drar ut mig. inte direkt ett snygtt sätt att sköta det på men men kommer nog inte leda till någon vert att jag skriver detta ändå. men jag har hoppat support kanske 3-4 gånger nu i efterhand eftersom jag blivit bannad felaktig då det inte var jag som började detta skott scenario! Så blir jag indragen dem säger vad bra om du har klipp på att dem började skicka det till oss ska vi kolla på det och nog kunna lösa något! jag skickar in klipåpet och det har gått 2 dagar utan att hen har svart mig när jag frågat om de har tittat på klippet. så jag hoppar support idag och ska fråga om de har kommit fram till ett beslut. då säger hen att dem har haft mycket att göra och att dem inte har haft tid, då säger jag kan ni inte ge klippet till någon högre uppsatt så dem kan ta en titt och hjälpa mig istället ifall ni inte har tid. då säger hen att med "vi" menar jag alla i staff teamet då säger jag jaha men kan ni kolla på det nu för det är en felaktig ban då jag inte började skjut. då säger hen "Jag kommer oavsett inte unbanna dig om det nu är så att det är felaktig eller inte för du har dålig attityd" allt detta tycker jag är så barnsligt och makt missbruk på en sån grov nivå, har inte gjort dem något och blir behandlad på detta sättet som om jag är smuts under deras skor.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktigt bannad, då jag har klipp på allt som hände och att det inte var jag som började skjuta utan att försöka snacka utan dem börjkade hela skott scenariot. Har även klipp såklart på allting om det är så att jag ska visa det till någon.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag försöker alltid ta lärdom av mina bans och försöker blicka frammåt, för om man fasnar i samma misstag kommer man inte utveckla som en rp spelare. Och har alltid varit positiv till kritik och det tror jag att jag har mycket lärdom av.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade såklart kunnat bara rikta när dem vände och ville söka problem igen men jag rpar på att dem har precis dödat min vän klart jag vill döda dem då när jag väll får chansen, men hade kunnat gjort scenariot lite längre.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Både jag och nej

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka