Nekad mikkspr1 | Medlem ansökning [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mikkspr1

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Esther

Vad är ditt discord namn? mikkspr.

Vad är ditt födelsedatum? 14 Oktober 1999

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Stephanie Jelvez 2000

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, omtänksam och trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Stephanie Jelvez och han är 25 år gammal. Hon har haft en dålig uppväxt med sin familj eftersom att Stephanies föräldrar slog alltid henne för att hon fick dåliga betyg. Men en dag när Stephanie vaknade från sängen så bestämde hon säg att hon skulle få A på alla ämnen. Stephanie sprang hem efter skolan för att hinna plugga till nästa prov för att göra sina föräldrar stolta, hon var till och med uppe hela natten. Efter att Stephanie föräldrar såg hans slutbetyg så blev dem stolta, Stephanie hade bäst betyg i skolan. Spehanies betyg var så bra att dem ville flytta från staden till en annan stad som hon kunde plugga vidare. När dem googlade på sin dator så hittade dem en skola i staden Unive. Så dem bestämde sig för att flytta in i staden Unive och bo där.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är väldigt social och snäll och är ny på denna servern så jag vet inte allt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela mot motpartens scenario innebär att man gör allt man kan för att vinna scenariot. Men enligt mig så skulle jag vilja förlora scenarion för att det ska bli roliga.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej! Jag har aldrig spelat på servern.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm = Döda någon utan anledning Vdm = Att du använder din bil som ditt vapen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej!

Nekad
Anledning: Lite logs, börja rollspela 1-2 veckor sedan kom och gör en ny ansökan. Detta beror på att du inte spelat på servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka