Nekad mikeeee | Ban överklagan [Complain]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mikeeee

Icke Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199146463251/

Ditt Hex-ID: steam:110000146b3f013

Vad är din discord tagg? mikee#0178

Vem var det som bannade dig? complain

Hur lång tid var din ban? pban

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? https://cdn.discordapp.com/attachments/943933004139622432/1044640777013309441/image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag jag gick in i ett hus (mina fiender) med sme spelar vr och skjöt han i huvvudet sedan sprang jag iväg. dom jag skjöt mot kickade mig från sitt gäng och behandla mig skit, vi försökte ta dom och få hämnd men när vi försökt eller dödat nån så cloggade dom direkt och respawna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle kidnappa grabbarna och vi hade bossen (han fear rpa inte och hade kass rp) sedan när dom vägrat lyssna på oss dödade vi bossen och dumpade honom. vi svänger förbi deras hus efter ett tag att vi dumpat bossen i havet så står bossen vid deras gäng hus. då får jag nog i mig o springer in o skjuter han i huvvvudet med ett vr headset på mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. för att jag jag gick in i ett hus (mina fiender) med sme spelar vr och skjöt han i huvvudet sedan sprang jag iväg. dom jag skjöt mot kickade mig från sitt gäng och behandla mig skit, vi försökte ta dom och få hämnd men när vi försökt eller dödat nån så cloggade dom direkt och respawna.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1 dc ban för nån gif jag skicka , och andra va typ halvår sedan när vi blev dödade av en moddare och vi cloggade

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat tagit det lung och kontakta staffs (vilket vi gjorde men dom sket i) och fortsattit rpa och skita i det gänget för fullt

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte rp krim med små ungar

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Du förklarar i din ban överklagan som om att felet ligger hos oss staffs för vi inte han agera när du försökte kontakta oss

Skriv en ordentlig ban överklagan där du följer det som punkterna ber dig om att skriva. Finns inga bortförklaringar i detta, du gjorde fel, och inte bara lite.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka