Nekad Mike_Wazowski | Ban överklagan (Samme)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mike_Wazowski

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199011196290/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Booty Pam Splash AB

Vad är din discord tagg? Mike Wazowski#3033

Vem var det som bannade dig? 8anders bergman

Hur lång tid var din ban? 40 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? grov powergaming, snor tjänstefordon, lallar

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde ett regelbrott men det var inte meningen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på ICA nära vid monkey club och köpte lotter. När jag hade köpte lotter gick jag ut och skulle ta min bil men den var stulen så jag tog närmaste bil. Sen bara chillade jag och körde runt lite på vägarna. Efter det så kände jag för att åka till ICA och köpa mer lotter. När jag hade skrapat dom så satte jag mig i bilen igen och körde iväg långsamt in i en stolpe. Sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel jag skulle inte tagit någon annans bil från första början. Men grov powergaming är inte rätt för att jag körde bara in i en stolpe i typ 2 km i timmen ok det var dessutom ingen i närheten.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första gången var det att Jag köpte en bil och körde till ett ICA nära där jag skulle köpa triss lotter sen när jag höll på med det så kom det två rånare som rånade ICA nära och dom sa att jag skulle springa iväg med händerna i luften så jag gjorde det och sen sköt dom så jag dog och sen blev jag bannad och andra gången var det att Jag kom ut ur sjukhuset och sen efter en bit så råkade jag slå en kille på grund av att jag skulle skrapa en triss men den poppa inte upp på skärmen och då så slog jag killen istället.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ta mig fram till fots eller frågat om nån kunde skjutsa mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte bryta mot lagar längre och det kommer aldrig hända igen. Jag kommer ta hjälp av andra och fråga först. (Alltid tänka en gång till om det är smart att göra eller om det kan få mig bannad)

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka