Accepterad Mike123 | Ban Överklagan [NIXTON]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oliver0g

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198219642697/

Ditt Hex-ID: 11000010f75c749

Vad är din discord tagg? tjugiosexdagar

Vem var det som bannade dig? nixton

Bild på banmeddelande: uynivue.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att denna staffen tyckte jag gjorde regelbrott och inte gjorde rätt val i denna situation.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän skulle kidnappa en kille och göra person rån som åkte på sin motorcykel allt började med att vi försökte prata med honom sedan började han hetsa och han kallade oss busunge när vi försökte stanna och prata med honom så när vi fick ett läge så hoppade vi ut ur bilen och riktade på honom och tog in han i bilen för att sedan åka iväg till ett mer privat ställe där inte nån skulle kunna se oss. Det som händer när vi tar in han i bilen är att vi hinner köra en bit och det är min vän som kör bilen, när vi kommit en bit så blir min vän bannad för att han "pitta" mitt i scenariot när vi åker bilen sedan hoppar jag ut eftersom att killen som vi skulle råna flög ur bilen och då tänkte jag inte på något annat än att bara ta de som han hade där och då på vägen för att sedan dra och rånet kanske tog typ 10 sekunder sen åkte jag därifrån och lämnade honom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel genom att lämna honom på vägen eftersom att han hade kunnat gå till polisen och berätta vad som hade hänt och reggnumret på våran bil för att ge dom information och försöka få oss gripna eller att han skulle försöka ta revange med t.ex sitt gäng och att dom vill förhandla eller råna oss.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad innan och jag har tagit lärdom av att inte göra samma sak igen och tänka mer och vad man kan göra för att förlänga scenariot och göra det roligare för både min motståndare och mig själv.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ta med honom i bilen igen och ta han till ett ställe där jag hade kunnat råna honom istället för att bara göra allt snabbt på gatan och sen var klar med scenariot och försöka bättre rp i det hela

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, detta kommer inte hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka