- Meddelanden
- 30
- Reaction score
- 1
Berätta vad som hände jag skickade fusk filer till en grupp som jag skojade med när jag skickade fusk filarna att skoja med vänner och vi använde inte fusken jag och alla i gruppen hade inte ens installerad det eller öppnad fusk filerna fast några mods trodde att jag hade använt dom. Metagaming har jag gjort de fattar jag, jag gjorde största misstaget i mitt liv jag älsklar unive
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag inser att bannen var felaktig fast fortfarande inte därför under filen skrev jag (DOWNLOAD INTE) darför jag ville skoja med mina vänner men samtidig fattar jag varför jag blev bannad därför jag skickade fusk filarna men jag tror ändå att jag borde få en till chans därför jag skrev download inte
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Att inte göra metagaming och skicka fusk filen darför de kan leda till att de blir dåligt rp nivå i unive
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag älskar unive jag köpte en dator och gta5 att spela unive jag gjorde en misstag fast jag tycket ändå att jag förtjänar en ban fast inte en perma kanske en 30-15 dagar ban + krim blacklist
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja