Accepterad mike.516 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mike.516

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/1_kkk_/

Ditt Hex-ID: steam:11000016d210b4c

Vad är din discord tagg? mike.516

Vem var det som bannade dig? .ken12.

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-19 171720.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag ej värna om min karaktärs liv

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi åkte runt i en bil sen åkte vi hem till los zetas o utanför var det 3 bilar från syrianska bröderna som körde framför oss o försökte boxa in oss sen körde vi där o från o vi blev pittade flertals gånger sen åker vi ner i ett garage o tar fram vapen o då väljer dom o köra ner me sina skottsäkra bilar o när ja går fram o försöker skjuta han i bilen så får ja ett skott i benet o dom springer fram o försöker kidnappa mig o tar mig th när ja ligger ner sen när ja e uppe så väljer jag att inte ta upp händerna e fel

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det va ingen felaktig ban jag gjorde fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad 3 gånger tidigare den första bannen va mild vdm o ja tog lärdom av den att börja tänka på hur ja kör bil ingame o den andra bannen blev ja bannad för att jag krypte in i sandy sjukan o sen loggade medans jag tog vård o ja tog lärdom av den att vänta tills ja tagit vård o fått krycka o den tredje bannen blev ja bannad för jag fearp o ja tog lärdom av den bannen att börja rpa ordentligt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? tagit upp händerna o gjort ett mycket längre o roligare scenario för båda parterna

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag kommer börja tänka på min karaktärs liv

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka