Nekad mikael2 | Ban överklagan[Izzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mikael2

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199127861513/

Ditt Hex-ID: 110000145981909

Vad är din discord tagg? påskare#1817

Vem var det som bannade dig? Fallen

Hur lång tid var din ban? 19 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? onnection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: grov vdm lall ~Fallen. Återstår: 19 dagar 2 timmar 2 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se This is not a message from Cfx.re/FiveM.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag körde på två personer fast det var inte var med flit jag råkade och det var i piren.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. efter när jag hade kört på två personer så sa jag förlåt hur gick det så sa de fula ord så drog jag därifrån och så kommer de med en orange audi som kör in i mig så jag nästan dör och så råkade jag ta fram min baseboll trä men det var inte med flit jag skulle ringa polisen men jag råkade trycka på 1.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel. för att jag tog fram en baseboll trä men det var inte så att jag menade att ta fram den jag skulle trycka på 1 för att ringa polis.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det är att jag lallar och bråkar med folk men det kommert jag inte göra från och med nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att jag inte skulle kört på de och stuckit där i från men jag sa förlåt och de sa fula ord till mig så jag drog där ifrån och de kom och körde på mig och det jag gjorde fel då var att jag råkade vifta runt med mitt baseboll trä men det råkade jag göra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag kommer göra annorlunda jag ska göra mitt bästa jag ska följa era regler och jag lovar att efter den här bannen så ska jag försöka att aldrig bli bannad mer. tack o hej.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka