Nekad mikael2 | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mikael2

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mikael

Ange ditt födelsedatum 21 Februari 2005

Vad heter du på discord? Mentx#1817

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Mån-08:00-00:00
Tis-08:00-00:00
Ons-08:00-00:00
Tor-09:30-01:00
Fre-10:00-02:30
Lör-10:30-03:00
Sön-11:00-23:00

Och så tar jag lite pauser i mellan till exempel när jag ska äta och dra ut med kompisar.

Hur länge har du spelat på Unive? sen det hette multistaden och jag tror till och med jag var en av de första spelarna som spelade här.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Som servervakt skulle jag underlätta för staffsen genom att främst kicka personer som lallar och byter mot Unives regler. Hade inte tvekat på att kicka folk som bryter mot serverns regler även om det hade varit någon som jag känner.. Eftersom det vissa tider och på vissa platser kan vara mycket lall som förstör rpn för en själv och också de runt om en så står man ofta i sådana situationer där man skulle vilja göra något åt det och i detta fall hade det underlättat något enormt genom att vara servervakt då jag endast vill höja rp nivån på servern. Men som sagt hade jag framförallt viljat underlätta för staffsen så mycket som möjligt så de inte behöver lägga energi på lallare som endast är ute efter att förstöra utan i sådana situationer hade jag kunnat få bort lallare och andra personer som begår regelbrott själv utan att behöva stå ut med det vilket jag anser sänker rp nivån på servern så jag kommer göra mitt bästa för att underlätta för staffsen med att få bort alla lallare igenom att vara så aktiv som möjligt och se till att de som lallar går bort från servern.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? för att unive är en jätte seriös server och jag vill inte att det ska komma in lallare och förstöra till exempel att en person kör på folk och dödar folk utan anledning till exempel och då ska de personerna gå bort om de inte följer unive reglerna och så vill jag hjälpa till med att göra mitt bästa för servern. och att Jag vill bli servervakt på unive eftersom det är en server som jag lägger väldigt mycket tid på och hela tiden vill jag förbättra mitt rp och andras rp och det är mycket lättare o man är server vakt för jag får bort lallare som förstör både mitt och andras rpande. Eftersom jag lägger väldigt mycket tid påå denna server så känns det bara rätt att jag ska kunna hjälpa serven på fler sätt än att bara utföra bra rp. jag vill även kunna förbättra serven och göra den till en tryggare plats. Utan alla server vakter så hade rpandet varit dåligt eftersom folk som inte kan bete sig hade kommit och förstört det och det är derför jag vill bli servervakt på Unive Roleplay

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Genom att få bort alla lallare och få in nya personer. Jag kommer göra allt jag kan för att få bort alla dåliga personer som inte beter sig och inte kan rpa. Sen försöka få in nya spelare som är trevliga och har en bra rp nivå. På så sätt kommer jag utveckla servern med rp nivå och fortfarande hålla en stabil spelar bas, om inte den blir bättre. Och om jag gör så folk får ett straff och dom verkligen älskar servern då kommer dom inte göra samma misstag en gång till för dom vill inte bli straffad för det, då så gör dom rätt nästa gång och det blir bra för alla. Jag kommer dva alla onödiga bilar som är dumpade på vägen för att minimera dsyncen då blir det bättre för många andra spelare som rpar.

Varför ska just du bli servervakt? Varför just jag ska bli servervakt är för att jag har en mängd tidigare erfarenheter av att både varit servervakt och staff på Andra servrar. Jag har hög och god koll på alla regler som finns på servern och vet vad som faktiskt räknas som ett regelbrott. . Jag hade alltid utfört ett professionellt jobb som servervakt kommer samt också att endast använda mina perms när de måste användas aldrig annars.
Jag hade också alltid haft kontroll på omgivningen men jag hade aldrig sänkt min egna rp nivå för att kicka eller banna någon utan för mig är det viktigt att alltid hålla en hög rp nivå och hjälpa servern framåt. Jag hade alltid underlättat för staffs så de kan fokusera på viktigare saker som support ärenden eller andra staffs uppgifter än någon som bara är inne på servern för att förstöra och lalla och inte har i syfte att rpa på servern.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att jag vill alltid att Unive ska bli det bästa den kan bli och kunna hålla så hög rp nivå som möjligt på servern även om den har en så stor spelarbas som servern faktiskt har. Då är det lätt hänt att man hamnar i situationer med lallare vilket ofta händer och därför vill jag alltid kunna göra något åt detta problem som kan lösas så enkelt med en kicka eller (sql ban) hellre än att behöva stå ut med det vilket blir otroligt tråkigt när man försöker ha så hög rp nivå hela tiden på servern så kommer det alltid finnas folk som bara vill förstöra och som servervakt så hade jag alltid löst dessa händelser som uppstår. och jag Vill ju att spelarna alltid ska kunna uppleva så bra rp nivå som möjligt utan dessa lallare som kommer och förstör

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /noclip = Du flyger runt onsyndlig. /spec Får upp en lista på alla spelare så du kan se ifrån deras pov. /tpm Du lägger en waypoint på mappen och sedan skriver du detta och tp:ar till destinationen. /kick (ID) [anledning] = Sparkar en person ifrån servern (kan andvändas som varning) /sqlban [tid] [ID] [anledning] = Det är när du bannar någon för någon bryter mot serverns regler. /car [fordonsnamn] spawnar fram fordon men detta ska dock bara änvändas för event eller andra grejer. /toggleid Ser folks id. /bring (id) Man tpar en person till dig /togglename Samma som toggleid bara att du ser deras steamnamn istället också. /setjob tex /setjob (id) police (rang) /goto [ID] Tp:ar till den personen som har det ID som du skriver. Du använder det ifall någon spelare skulle behöva hjälp i /help eller /report tillexempel.

Är du whitelistad på serven? Aa

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Aa det har hänt kanske runt 4 gånger när jag var ny på servern alltså flera månader där jag blev bannad för krim utan krim roll och lite lall men det var jätte längesen. nu så kommer jag alldrig bli bannad mer eftersom jag kan rpa nu.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej jag spelar bara på unive.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka