Accepterad MihaJr | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MihaJr

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/MihaJr/

Ditt Hex-ID: 11000015798c931

Vad är din discord tagg? miha_jr

Vem var det som bannade dig? esplund

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-05-13 222522.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde terrordåd i securitas och sköt upp securitas

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. minns denna dagne även om det var länge sen det var så att jag blev anställd hos securitas och vi ksulle ha ett möte såv i satt inne i mötes rummet så började en kollega bvörja skrika så jag bad henne att vara tyst så fortsatt hon och jag sa hållkäften sen så tazea hon mig och jag tazea tillbaks 3 gånger sen så grep en annan kollega mig och sa jag fick sparken och skikca u tmig utan att säga något och då fick jag damp och tog en pistol och skulle ta revenge som va helt fel och jag skulle inte ha gjort så utan kanske snackat me dom men sen gjorde jag terrordåd flydde från platsen och blev bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en rätt ban och jag har tagit min tidd att tänka på grejerna som jagh har gjort och fattar och tänk förnuft hur man borde göra i verkliuga livet och inser det var helöt fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag minns ibnte min senaste ban det var länge sen jagt spelade unive men minns en gång fick ban för suntförnuft för jag körde in en cyckel i sjukhuset och jag har löärt mig att tänka bordfe man ha gjort detta i verkliga livet

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat snackat med chefen och styrelsen om beslutet som togs och gått från det istället att det skulle vända till något felaktigt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att använda suntförnuft och tänka borde man verrkligen jgort ddetta i verkliga livert.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka