Dubbelpost utteer | Blacklist Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

utteer

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Blacklist-referens
ID: 454 — Övrigt
Anledning: Fusk.
Personal: Momo
Datum: 2026-01-06
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag blev ac bannad gjorde en överklagan och där efter skulle momo samt jimmie_ (minns inte exakt vad han hette) pc checka mig och sen när dom utför den har jag så pass mycket på min dator att erat pc check fastnar på 66% om jag minns rätt i ungefär 30 minuter och sen kommer hedgehog och börjar med en manuell pc check där han skriver en massa kommandon o hittar ingen där efter vill dom in i mina filer går in i skärmbilder och hittar en bild på mig och min vän med esp från ungefär 2023 som är kvar i mitt moln på datorn som gör att bilden aldrig försvinner och sen deffar dom mig kollar på nån fotbolls match och ungefär 1 timme senare bannar dom mig utan att snackat me mig på en timme.

Tar du ansvar för det som hände? Nej det gör jag verkligen inte då dom inte hittade något fel eller fusk och sen väljer dom att banna mig men jag kan förstå att dom var trötta och så men det ger dom ingen rätt att banna direkt iallfall.

Vad har du lärt dig sedan dess? Ja jag vet inte riktigt att man ska ta bort skärmbilder från 2023 som har fusk i sig eller liknande.

Varför ska vi ge dig en till chans? Eftersom att jag inte fuskat på unive någonsin och kommer aldrig göra det då det är 2026 visst det kanske finns fuskare men den som gör de e bara skämmig och förtjänar en p ban men sen väljer ni att banna mig en oskyldig person som använt gratis fusk 2023 på nån server med 20 spelare men jag tycker att jag förtjänar en till chans eftersom att ingen av staffsen faktiskt hitta någon typ av fusk på min dator och echo grejen var kvar på min skärm efter dom bannade mig ur discorden samt drog alla mina roller. Och jag menar de har liksom gått ubgefär 6 månader sen staffsen på unive valde att banna mig och jag tycker det är nog med vänte tid att vara bannad ett halv år så borde jag ha lärt mig något liksom för jag vill verkligen börja spela nu när det börjar bli sommar och sen så betedde jag mig väldigt bra när jag spelade på unive då jag aldrig blev bannad satt inte i ett enda support ärende eller liknande tidigare på unive utan jag har hållt mig till reglerna och inte blivit bannad frn någonting utan acet.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej eftersom att mitt NVIDIA klipp grej inte fungerade för jag hade råkat sätta på discord overlay.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Senast ändrad:
Ska iväg i helgen så hoppas verkligen att ni på unives staff team kan ta eran tid att läsa denna banöverklagan och granska den noga och kanske unbanna mig när jag kommer tillbaks.

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
GT
Unive Staff

Grejen är ju att dom hittade som sagt en fusk bild från 2023 med esp från ett gratis fusk och sen ska jag nu behöva betala 2 lax för att få spela igen vilket jag tycker e helt absurt och isf kommer jag tyvärr tacka nej till dehär erbjudandet då jag ej gjort något fel utom att ha haft gratis fusk för flera år sen. Jag själv tycker att jag borde bli unbannad då jag varit bannad i ungefär 5 månader nu och tycker det är nog med bestraffning. Men jag kommer att tacka nej om det inte finns något annat sätt som jag kan bli unbannad på eftersom jag inte gjort något fel på Unive Roleplay enligt mig.

dessutom är varken momo eller jimmie kvar på staff teamet så förstår inte varför man bara inte kan få unban eftersom de känns lite konstigt att va bannad av staffs som inte finns för något så litet. @Gtorncard

Du har 24h på dig att besvera detta ifall du är intresserade eller inte.

Tillbaka