Nekad Miguel | Medlem ansökning [Lundgren]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Miguel

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? mikkel risinggård

Vad är ditt discord namn? peter_boman

Vad är ditt födelsedatum? 23 Augusti 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Peter jonsvik, 24

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Engagerad, smart, seriös

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: för tillfället polis och inga vidare planer

Vad kan du bidra med till serverns RP? Engagemang, bra RP, bra Community medlem, kommunikation, fler spelare (streamar ofta när jag kör fivem)

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? För att spela ör en vinst ska man utgå från RP regler och visa intresse och logistik i det man gör

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har rutit en gång för ett bra tag, där jag speed boosta med BMX på en amerikansk server och då var det FRP och jag blev bannad så har lär mig att inte bryta och att hålla koll på reglerna

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, sunt förnuft, bug abuse, dating, hotande/utpressning, voice changer

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en seriös och aktiv RP(fivem/red dead) spelare och letar efter min första svenska server eftersom jag bara kör engelska/amerikanska innan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka