Nekad Miguel | Medlem ansökning [Myguyb8]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Miguel

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? mikkel risinggård

Vad är ditt discord namn? Slim_jesus07

Vad är ditt födelsedatum? 12 Januari 2025

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Peter jonsvik, 24

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Engagerad, smart, seriös

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Peter Jonsvik, 24, föddes och växte upp i en av Stockholms förorter, där framtiden ofta kändes som en abstrakt dröm. Han växte upp i en ensamstående familj med sin mamma och två yngre syskon, i en miljö präglad av ekonomiska svårigheter. Trots knappa resurser hade Peter en stark vilja att göra något stort av sitt liv. Som barn drömde han om att bli polis och skydda människor i sitt område, där han ofta såg orättvisor och våld. I tonåren började dock verkligheten hinna ikapp. När hans mamma blev sjuk och familjens ekonomi föll sönder, kändes skolan alltmer meningslös. Peter såg inga andra utvägar än att ta genvägar för att hjälpa till att försörja familjen. En vän introducerade honom till småkriminalitet, och snart var han indragen i en värld av snabba pengar, men också stora risker. Trots sin charm och sitt skarpa sinne, som kunde ha gjort honom till en utmärkt polis, drogs han djupare in i den kriminella världen. Peter rationaliserade sina val som nödvändiga för överlevnad, men inom sig brottades han stän

Vad kan du bidra med till serverns RP? Som engagerad rollspelare bidrar jag till servern genom att skapa unika och komplexa karaktärer som berikar berättelsen. Jag deltar aktivt i scenarier och samarbetar med andra spelare för att skapa en dynamisk spelvärld. Genom att följa serverns regler och värderingar främjar jag en respektfull och inkluderande atmosfär. Min erfarenhet och passion för rollspel bidrar med kreativitet och en positiv attityd till gemenskapen.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Som en engagerad rollspelare är jag fast besluten att bidra positivt till serverns rollspelsmiljö. Jag strävar efter att skapa och utveckla unika karaktärer med djup och komplexitet, vilket berikar den gemensamma berättelsen och interaktionerna. Genom att aktivt delta i scenarier och samarbeta med andra spelare bidrar jag till en dynamisk och levande spelvärld. Jag är också mån om att följa serverns regler och värderingar, och jag arbetar för att främja en respektfull och inkluderande atmosfär där alla spelare känner sig välkomna och engagerade. Min erfarenhet och passion för rollspel gör att jag kan bidra med kreativitet, engagemang och en positiv attityd till serverns gemenskap.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har brutit en gång för ett bra tag, där jag speed boosta med BMX på en amerikansk server och då var det FRP och jag blev bannad så har lär mig att inte bryta och att hålla koll på reglerna

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, sunt förnuft, bug abuse, dating, hotande/utpressning, voice changer

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en seriös och aktiv RP(fivem/red dead) spelare och letar efter min första svenska server eftersom jag bara kör engelska/amerikanska innan

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.
Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka