Nekad MIGGAN | Beslut Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MIGGAN

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
3
Ditt discord namn: MIGGAN

Vad för typ av beslut gäller det? Annat

Vem/vilka tog beslutet? vet ej vem som bannade mig eller tog mina roller.

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag kan förstå från staffens perspektiv varför han eller hon valde att ge ban samt dra roller. Men samtidigt under detta scenario som skedde så blev jag samt min allians inlånsta i gänghuset under en skottlossning. finns ej så mycket att göra när man är inlåst samt att flera personer är runt huset och skjuter mot oss.

Hur är beslutet felaktigt? Det som hände var att jag och 3 till var utanför triaderna. Sen kommer gsf med 2 bilar (våran fiender) och börjar jiddra. vi åker ifrån dom och tillslut så går bilen sönder så påbörjas en skott lossning. notera att vi var utanför triaderna (vår allians) när detta skedde. medans det var skottlossning så valde jag att springa till triaderna och informera dom att gsf är här och skjuter men sen så tar gsg över parkering huset och börjar att skjuta mot gänghuset. då blir jag samt 10 till fast i husets mark under ett skottlossnings scenario. vi kan ej ta oss ut genom grindarna såfort vi slutade gömma oss bakom bilarna så blev man dödad.

Med andra gjord jag blev bannad för att jag tydligen gömde mig i gänghuset fast jag endast ville informera våran allians vilket slutade med att vi blir inlånsta och skjutna i huset.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet har tyvärr ej bevis

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka