Nekad MIGGAN | Ban överklagan [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MIGGAN

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/MIGGAN_COOL/

Ditt Hex-ID: 11000011ad704c6

Vad är din discord tagg? MIGGAN#8619

Vem var det som bannade dig? Zykes

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Zykes valde att banna mig för VDM men det som hände var att jag Powergamade. Det som hände var att jag rammade någon i ganska fort hastighet och antog att adrenalinen i min gubbes kropp skulle skita i skadorna eftersom att så hög adrenalin som han då ska ha så hinner inte kroppen att reagera på sina skador.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var 2 men som följde efter mig och mina vänner så efter typ 5-10 minuter så valde jag att hota dom genom att sikta min pistol och säga slut följ efter oss. Men det hjälpte inte dom fortsatte följa efter oss och då började dom skjuta mot oss. Så jag och min kompis stod still med bilen och skött mot dom men dom körde samtidigt som dom skött. Efter kanske 2 minuter skottlosning så tänkte jag ramma in i personen med min bil men råkade komma i en för hög hastighet och glömde rpa på skadorna och tänkte att min gubbe hade så mycket adrenalin så att han ej skulle känna på skadorna.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel genom att powergama men eftersom att det inte var ett stort regelbrott så tycker jag att det är felaktigt att ta bort mitt gäng, krim roll och medlemskap samt 20 dagar ban. Bara för powergaming när dom andra personerna bröt mot 3-4 regler och fick inte nån straff.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min ban var i 24 timmar och det var för att min kompis valde att knivhugga en man när vi egentligen skulle kidnappa han och försöka få information på gäng som vi hade letat efter. då fick jag 24 timmar ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde 100% ha RPat på skadorna istället för att tro att adrenalin hade hjälp och jag borde ha kört iväg istället för att fortsätta skjuta mot dom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag hart lärt mig att alltid tänka efter innan jag gör nåt. Att alltid ha konsekvens tänk

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka