Nekad MIGGAN | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MIGGAN

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/MIGGAN_COOL/

Ditt Hex-ID: 11000011ad704c6

Vad är din discord tagg? MIGGAN#8619

Vem var det som bannade dig? Zykes

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det jag då gjorde var då powergaming men zykes valde att banna mig för VDM av någon konstig anldening. Men det var ej en grov powergaming jag rammade någon i 100 när han började skjuta mot mig och mitt gäng. Då får jag 20 dagars ban och blir av med mitt gäng samt alla mina roller. Men den andra kille hade 30 tidigare krockat in i mig i 200 och sket i att rpa han frågade bara vilka vi var. Alltså jag och mina vänner.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En kille krockade in i mig i 200 och vägrade rpa så vi sket i han och valde att köra iväg då började han följa efter oss i 10 minuter så jag stannade bredvid honom och frågade varför dom började köra efter oss. Då börjar han att kalla mig för busunge så jag riktar min pistol mot han och säger åt han att lämna oss ifred. Så jag gasar iväg och då fortsätter han att följa efter oss sedan så börjar dom 2 mänen i bilen skjuta mot oss så vi skjuter tillbaka och sen så jagar vi dom och jag rammar dom och då blir jag bannad och zykes stänger ner mitt gäng och tar alla mina roller. Sedan vägrar prata med mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att en muntlig varning hade funkat utmärkt. 20 dagars ban och ta ner ett gäng för en liten powergaming är ju överdrivet. det är skillnad om jag hade krockat i 300 och sen bara fortsatte köra.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag fick 24 timmars ban eftersom att min kompis hade gjort ett fel i ett scenario som jag var med på

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle bara ha kört iväg istället för att jaga dom. Mitt mål var att ta fast dom och pressa dom på information samt svar på varför dom följde efter oss.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja och jag kommer att göra saker och ting mer annorlunda

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka