Accepterad Mido2.00 | Medlem ansökning [adde56]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mido2.00

Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? ludvig kvist

Vad är ditt discord namn? Mido#0776

Vad är ditt födelsedatum? 24 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi kvist och är född i somalia och hans familj med sina två bröder och föräldrar. Sen blev han in apdopterad in i en svensk familj och det bor i stockholm och det är även därför han har ett svenskt efternamn. Men när abdi kom till sverige kände han sig inte välkommen så det blev att han drog sig mot fel krets av folk och blev snabbt indragen i gäng.

Abdi har alltid velat bli bilmekaniker men med dom förutsättningarna han hade med dom folk han hade hamnat med så kände han att det var omöjligt tills han fick se att dett fanns en chans att bli det i staden unive. Abdi är nämligen mycket intresserad i bilar och har själv en bmw e30 m3 som han är mycket rädd om och det han är mest rädd om i hela världen. Och en dag så vill abdi kunna ställa ut sin bmw e30 på en stor bil utsällning som heter elmia.

Abdi vill gärna klara skolan så han kan börja jobba på mekonomen och sen kanske till och med göra en egen bilmodell eller billmärke men abdi är själv fallet inte bara förstjust i bilar utan Han är också en mycket snäll och omtänksam person som gillar o ta nåt o äta ute på stan och prata lite skit med fammilj och vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska göra många olika bra scenarion som är mogna och bra för om det är folk som bråkar så ska ja stoppa bråket sen om jag jobbar på typ mekonomen så ska jag bemöta alla trevliga och vara mycket bra och inte försötöra rpn och sen vill jag också göra så den rpn runt omrking mig ska va så seriös som möjlig och att det ska se mer verkligt ut. Helt enkelt vill ja bidra till bättre rp och scenarion som är bra och mogna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att man inte ska förstöra ett bra scinario Bara för att du ska "vinna" när du har chansen att vinna men om man istället gör scenariot mer realistisgt och göra Så man "förlorar" när det finns chans o vinna så man inte är självisk i alla scenarion

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Rdm,Vdm,Sen ingen sexuell rp, Copbait , OOC, Metagaming, Nlr, Combat logging

Har du någon erfarenhet inom rollspel? japp jag har rätt så mycket erfarnhet inom rollspel.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tror inte det

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka