Nekad Midgetspiner1337 | Medlem ansökning [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Midgetspiner1337

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvin

Vad är ditt discord namn? Midgetspinner1337#9909

Vad är ditt födelsedatum? 4 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär har namnet Lars Andersson och han var född den 4 juni 1998. Lars växte upp i ett fattigt och dåliga livsförhållanden. Lars pappa var drogberoende och alkoholist och var väldigt våldsam mot Lars och hans yngre syster. Lars mamma var inte likadan men hon försökte aldrig att stoppa deras pappa. Lars var väldigt tyst under sin barndom och kom ofta till skolan med blåtiror och hans lärare frågade honom ofta om dem men gjorde aldrig något åt det. Han hade aldrig många vänner under sin uppväxt men träffade några senare i tonåren. När Lars var 9 så skilde hans föräldrar vilket ledde till mer problem. Hans pappa började dricka mer och blev mer och mer våldsam. Det slutade med att Lars mamma flydde till USA, vilket betydde att han och hans syster bodde med deras pappa på heltid. När Lars blev en tonåring så började han hamna i olika gäng som höll på med olika illegala aktiviteter. Lars hade ändå några intressen såsom basket och volleyboll. Han brukade spela basket på de sunkiga och deppiga basketkorgarna i skolan på rasterna. Lars fortsatta hamna djupare i dessa gäng och började till och med droger. Lars var fortfarande relativt snäll och tyst jämfört med andra människor runt och kring honom. Han hade en aggressiv sida som han fick av sin pappa. Lars hamnade dock nästan aldrig i några slagsmål. Han hade även ett väldigt stort intresse för rymden och astronomi. Lars såg ofta upp till så kallade orten grabbar då han tyckte att de såg coola och tuffa ut, vilket då var hans mål. Han försökte hårt att få kontakt med människor i dessa stora kriminella nätverk som han sedan lyckades med. När Lars hamnade i 19 års åldern så började han med grövre illegala handlingar och hamnade snabbt i stora kriminella nätverk. Han blev dock sen tagen för narkotikaförsäljning och hamna i fängelset 2 år. När han kom ut så försökte han lämna sitt förflutna för gott och lämna sitt gäng. Han lyckades med det, men började sedan sälja lite droger då han märkte hur svårt det var att få pengar på något annat vis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Själv så har jag haft mycket erfarenhet när det kommer till FiveM samt även andra typer av rp. Jag kommer bidra med en rolig rp för alla jag umgås med samt folk jag träffar på. Vill alltid skapa roliga scenarios för båda parterna, det vill säga vår sida samt andra sidan i scenariot. Spelar ingen roll om det är polis eller krim. Själv så har jag ingen winmentality och är inte särkilt vapenkåt som jag vet många är på fivem servers. Vill alltid skapa så roliga samt långa scenarios som möjligt. Jag bryr mig inte om jag vinner eller inte. Såklart så vill man hellre vinna än förlora, men att skapa roliga scenarios är viktigare enligt mig. Jag är fortfarande osäker om jag ska köra krim eller polis på denna server, men jag mycket erfarenhet från båda sidorna. Har spelat polis på en relativt seriös server i runt 400 timmar samt krim på samma i runt 200 timmar. Jag är medveten om vad som förstör rpn från båda sidorna, och utifrån det så kan jag själv förbättra min rp samt hjälpa andra och ge tips.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska skapa scenarios där båda parterna har en chans att vinna, samt skapa roliga scenarios. Man ska alltid försöka skapa scenarios där andra parten har det roligt och en chans att vinna, samtidigt som en själv.

Hur hittade du Unive? Jo Unive är en väldigt känd server och har vetat om den sedan jag började rpa. Osäker exakt hur jag hitta den, men förmodligen från kompisar

Vidare till muntliga intervjun, du har enbart 48h på dig att ta den. Önskar dig stort lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka