Accepterad Micah1 | Medlem ansökning [UniveDevil]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fleetari92

Icke Medlem
Meddelanden
217
Reaction score
100
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? Fleetari92#4491

Vad är ditt födelsedatum? 3 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Namn: Peter Edlund

Ålder: 42

Beskrivning:
Peter Edlund är en robust och äventyrlig man i sina bästa år. Med sitt krusiga skägg och muskulösa kropp ger han ett imponerande intryck. Han är en mästerlig ölbryggare och har utvecklat en passion för att skapa de mest förföriska och smakrika ölsorterna. När han inte brygger öl arbetar han som plåtslagare, där han använder sin skicklighet och precision för att skapa vackra och hållbara konstruktioner.

Peter är känd bland sina vänner för sin exceptionella tolerans för alkohol. Han är som en legendarisk viking i detta avseende och kan dricka en förbluffande mängd utan att bli överväldigad. Denna talang har gett honom en slags status som en festlegend, och han blir ofta utmanad till dryckesdueller som han sällan förlorar.

Trots sin styrka och kapacitet att dricka, är Peter en omtänksam och lojal vän. Han är känd för att vara den som alltid är där när någon behöver hjälp eller sällskap. Han är också mycket stolt över sin hantverksmässiga skicklighet och ser till att alltid leverera högkvalitativa resultat i sitt plåtslageri.

Peter är en äventyrslysten person och älskar att utforska naturen när han har ledig tid. Han njuter av vandring och camping och tar gärna med sig några flaskor av sin egenbryggda öl för att dela med sig till vänner och andra äventyrare han träffar på sin väg.

Peter Edlund är en färgstark karaktär med en stark personlighet och en djup kärlek till ölbryggning, plåtslageri och äventyr.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är Peter Edlund, serverns främsta expert på ölbryggning. Jag erbjuder mina tjänster som bryggmästare och skapar en levande och blomstrande ölkultur här på servern. Jag interagerar med andra karaktärer genom att erbjuda dem mina unika öl, organisera spännande smakprovningar och till och med hålla kurser och workshops för dem som vill lära sig konsten att brygga öl.

Som en skicklig plåtslagare erbjuder jag mina kunskaper och tjänster till andra karaktärer på servern. Jag deltar i byggprojekt, reparerar och skapar olika strukturer. Jag kan även skapa unika och anpassade vapen och rustningar för andra spelare. Mitt yrke gör mig eftertraktad och jag skapar intressanta interaktioner med andra karaktärer genom mitt plåtslageri.

Jag är festlegenden! Min legendariska förmåga att dricka alkohol gör mig till livet på festen här på servern. Jag deltar i fester och evenemang där jag underhåller andra spelare med mina dryckesutmaningar och berättelser om äventyr. Jag är den som får festen att leva och skapar minnesvärda stunder för alla inblandade.

Som äventyraren är jag alltid ute och utforskar serverns värld. Jag letar efter nya platser och hemligheter att upptäcka. Jag tar på mig uppdrag och deltar i farliga äventyr för att samla värdefulla resurser som kan användas för att stödja serverns ekonomi eller hjälpa andra spelare i deras äventyr.

Jag är också en kulturell ambassadör för ölbryggning och plåtslageri. Jag sprider min expertis och kultur till andra karaktärer på servern genom att organisera evenemang och festivaler. Här får spelare möjlighet att lära sig och uppleva mina yrken och passioner. Genom att vara en kulturell ambassadör främjar jag gemenskap och interaktion mellan spelare och skapar en dynamisk och levande rollspelsmiljö.

Med dessa rollspelsaspekter kan jag bidra till en unik och engagerande RP-upplevelse på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att jag inte behöver vinna för att ett scenario ska vara roligt för andra och mig själv te.x gisslor kanske inte vinner men det kan vara roligt och rpa som en

Hur hittade du Unive? Min kompis kevin visade mig denna server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka