Nekad gusten234 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gusten234

Icke Medlem
Meddelanden
106
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? vicktor

Vad är ditt discord namn? piggelin69

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juni 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: peter larson 60 barre

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord?
loyal trevlig och hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Peter växte upp i en tuff del av stan. Livet har inte alltid varit lätt han hade inte mycket pengar och hamnade tidigt i problem. Han började med småjobb på gatan, ibland lagligt, ibland inte. Han har sett mycket och lärt sig att man måste vara smart för att överleva. Han är lojal mot dem han litar på, men tvekar inte att skydda sig själv om det behövs. Han har gjort misstag, men han försöker ta sig upp och få ett bättre liv. Peter vill bygga upp något eget. Kanske starta ett litet företag, eller komma in i något större där han kan tjäna bra pengar. Han vill ha respekt, stabilitet och kunna hjälpa sin familj. Men han vet också att vägen dit inte är lätt ibland måste man ta genvägar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till serverns rollspel genom att spela karaktärer som känns äkta och har både bra och dåliga sidor. Jag tycker det är kul att vara med i olika typer av rollspel, oavsett om det är drama, samarbete eller bara vardagliga scener. Jag försöker alltid göra spelet roligare för både mig själv och andra, och jag gillar att hitta på idéer som får saker att hända. Jag respekterar andra spelare och följer reglerna, och jag vill vara en del av en server där alla känner sig välkomna och har kul tillsammans.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska försöka “vinna” i varje situation, utan istället fokusera på att skapa bra och trovärdigt rollspel för alla inblandade. Ibland kan det innebära att ens karaktär förlorar ett bråk, blir lurad, eller åker fast om det gör RP:t mer spännande och realistiskt.
Det handlar om att sätta storyn och upplevelsen före att “komma undan” varje gång. Genom att spela för motpartens vinst ibland, hjälper man till att bygga upp bra scener, utveckla karaktärer och skapa drama som gör RP:t roligare för alla.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag att jag körde mot rött och ajg har börjat nu och stanna och följa reglerna

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM, att använda sig av någon typ av fordon som ett vapen. Att till exempel köra på någon i fullfart med mening och utan anledning. Metagaming, när man använder sig av information som kommit utanför servern som din karaktär egentligen inte vet om.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej ska bli kul och bli medboragere i denna staden

Hej!

För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server. Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Hej!

För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server. Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.
bara unive jag tänkt köra

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Plagiat.
Länk på ansökan du kopierade av: Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka