Accepterad MGQRL1NG | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MGQRL1NG

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198396413424/

Ditt Hex-ID: 110000119ff15f0

Vad är din discord tagg? Budget#7118

Vem var det som bannade dig? kommer ej ihåg det

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? jag tror jag är ip bannad

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? det var så länge sedan så jag knappt kommer ihåg det, det kanske var i februari eller mars

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. de var så länge sen så kommer ej ihåg tyvärr

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja tror det, jag vill så jätte gärna börja rpa igen

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. powergaming och sunt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inget för gjorde inget

Har du lärt dig någonting efter din ban? Antar det

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? a, jag förstår det till 100% att man inte ska störa er när ni arbetar med att göra servern bättre så jag kommer inte att göra det.

Varför ska vi släppa in dig igen? Varför ska jag lita på dig? Varför ska vi lita på att du inte gör det du gjort igen?

Du sa saker som man absolut inte ska säga… plingar det någonstans nu?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka