Ej Antagen Mfe08 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mfe08

Icke Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isaac

Ditt discordnamn: deklartmfe

Ange ditt födelsedatum 19 Januari 2008

Varför ska just du bli staff? Just jag ska bli staff då jag är kompent och mogen för att bära rollen helper, jag kommer bidra med en så aktiv arbete som mögligt. Kommer vara rättvisa och i mina beslut ska båda partnerna få förklara. Kommer helst inte ta beslut själv vill gärna ha en andra staff med så vi kan diskutera vad beslutet ska tas.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Vad jag inte tycker fungerar på unive är jobben för ostrukturerat på jobben så skulle vilja ta rollen som jobb ansvarig. Samt kan ta det ta långt tid inom donation och krim rpn kan vara lite sådär, men jag skulle inte tackat nej för att hjälpa unive.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan?m jag skulle varit Jobb Ansvarig samt de andra skulle vi löst det med att tagit upp ett jobb möte där vi säger hur det ska lösas och vad det tycker om deras jobb rollspelande. Kommer också ta ett snack med cheferna och kolla lite vad de tycker. Ifall vi jobb ansvariga ser att cheferna inte sköter sitt chef jobb så kommer jag och resterande jobb ansvariga dra in hans chef. Om jag skulle varit donation ansvarig skulle jag och mina kolegar om man kan kalla det, vi skulle planerat tiden t,ex 13:00 tar bengt don medans jag kanske tar 15:00 och med krim rpn behöver man vara lite hårdare samt specca och kolla anmälan.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt?Man agerar professionellt om man t,ex inte skriker i support det är på förlåt för jag säger det med 12 åringar som skriker i support. Man pratar med rätt ton inte skriker på folk, pratar lugnt. Jag tycker det är en huvudpunkt inom staff att kunna agera professionellt alltså det är skit viktigt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag skulle lagt upp ett schema som jag har där jag sätter tider som fungerar med min fritid t,ex som 13:00 - 16:00 Pass 1 16:00 - 18:00 Paus 18:00 - 21:00 Pass 2

Hur länge har du spelat på Unive? Sammanlagt 1 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag var staff innan men sedan fick jag krim varning och då tappade jag det och det var jätte dumt och vill jätte gärna komma tillbaka

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i?Donation

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? Support, Kriminell, Donation, Servervakt

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Tilläg Jag kommer vara super aktiv på sommaren ifall jag blir staff och utanför sommaren mitt mål är högt uppsatt i unive

Hoppas man får en chans som staff så jag kan visa min kompetens förmåga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka