Nekad mfbamse | Gäng ansökan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mfbamse

Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Vad ska gänget heta? play boys

Vad är ditt discord namn? mfbamse #4506

Ditt födelsedatum: 28 Juli 2010

Har du några tidigare erfarenheter inom gäng rpn på servern? inte denna men andra stora servrar tex 24k

Vilka kommer du starta upp detta gänget med? oklart men antaglien raqxy och några

Är alla som ska vara med och starta upp kriminella? Om inte vilka är inte det? ingen av oss är krim från början

Vilken inriktning kommer du och ditt gäng att satsa på och varför? street

Vad är det som gör dig till en bra boss över detta gänget? ofta posetiv men om någon är en orm i gänget kommer han få en grov böt fällning eller ligga i skogen jag är väldigt bästemmd av mig och behandlar folk som dom behandlar mig kommer vara väldigt aktiv o klar av mig om någon lallar fast jag sagt till dom flera gånger kommer ja skicka dom från gänget gillar inte lallare kommer inte försöka skapa krig och beef med alla utan nån anledning kommer folk o börjar snacka o har lite för mycket luft kommer jag ha attityd tillbaka

Vad är din vision med gänget? mycket chill street gäng sköter våra egna affärer o lägger oss inte i alla andra

På vilket sätt kommer ni att kunna bidra med en positiv rp för servern? kommer vara aktiv o ha en bra stund o göra så båda parterna av scenariot kan vinna

Har du läst igenom Gäng reglerna? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka