Accepterad mfadi.151 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fadi151x

Icke Medlem
Meddelanden
182
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Fadi

Vad heter du på discord? fadi151x

Ange ditt födelsedatum 13 Maj 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill ta in nästa generationens RPare på unive och vad jag menar med det är t.ex att ta in nya rollespelare på unive som kommer bli ''framtida'' unive för att om man t.ex tänker långsiktigt så är ändå alla dem nya personerna som kommer in på servern, serverns framtid och det är just därför jag just söker till MA då jag vill vara med och påvärka den på ett bra sätt.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag är en kille med hårda förväntningar om att förbättra RPen på servern så snabbt som möjligt och hur jag menar med det är att t.ex inte bara fråga om dem kan alla regler på servern utan att verkligen se om dem kan RPa sig fram med reglerna i, åtanken. Jag är också en person som gillar att RPa och umgås med nytt folk men nu om jag väll blir MA så kommer jag ta denna roll/position som en riktig utmaning framöver i mitt liv som RPare/medlem på unive.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag är ändå en person som bemöter folk med välkomnande respekt i mina ögon då jag ändå tidigare varit medlem sedan 2021 och massa saker skett vid denna tiden. Jag har också märkt att när jag pratar med nya personer så är det alltid en trevlig ton i min röst som bara dyker upp satt vi båda får e åtanke på hur det fungerar mellan mig och den personen då

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Skulle inte direkt vilja påverka något på ett stort sätt men helt enkelt inte göra det så jävla enkelt för allt o alla för att i mina ögon kan alla problemspelare bli unbannade absolut men när det kommer till deras sätt o RPa och deras intervju tar man ändå på ett annat sätt i mina ögon. MA rollen för mig är inte att glida runt i noclip ig och specca allt o alla utan att se vad för kunskaper personer har i sitt RPande

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Att verkligen kunna reglerna med sina egna ord och inte copy paste dom i hjärnan på en utan att verkligen förklara om vad t.ex fear RP är RDM, VDM alltså skillnaden mellan dom reglerna som finns på servern. För att det är jätte enkelt att nuförtiden bara läsa igenom reglerna innan sin intervju och bara svara med allt i åtanken, men i mina ögon då måste man verkligen kunna dem med sina egna åsikter och ord.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att alla på servern ska hålla sig vid en grundläggande RP nivå och inte gå runt och lalla vid piren osv. men sedan att också specca personerna jag tagit in som medlem på unive 1-2 gånger då men ej aldrig vet hur dem beter sig framöver efter sin intervju.

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag: 16:00-22:00 Tisdag: 16:00-22:00 Onsdag: 16:00-22:00 Torsdag: 16:00-22:00 Fredag: 16:00-05:00 Lördag: 12:00-05:00 Söndag: 12:00-22:00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka