Mex
Icke Medlem
- Meddelanden
- 61
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199237740510/
Vad är ditt namn i verkligheten? Mose
Vad är ditt discord namn? Mex#1737
Vad är ditt födelsedatum? 20 Juli 2007
Berätta om din karaktär. Jag är en kriminell man som är bara 23 år gammal. Jag har en haft en dålig barndom med alla vänner som har klarat sig bra i livet. Jag känner mig arg, ångest och ledsen. Men detta stoppar ej mig från att käna bli en stor ledare och visa vad jag går för till alla som ej trott på mig under hela mitt liv.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag har kollat alla videor om reglerna.
Jag har läst alla regler inom fivem/gta rp och reglerna i servern.
Jag har varit staff på servrar så har ansvar.
Jag har en jättehög rp nivå.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan Rpa i alla möjliga scenarion men mest av allt kriminell rp.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man alltid ska rpa rätt. Inte bara vinna för att man vill. Inte bara förlora för att man vill. Utan man ska rpa rätt och realistiskt.
Hur hittade du Unive? Har hört av många vänner.
Vad är ditt namn i verkligheten? Mose
Vad är ditt discord namn? Mex#1737
Vad är ditt födelsedatum? 20 Juli 2007
Berätta om din karaktär. Jag är en kriminell man som är bara 23 år gammal. Jag har en haft en dålig barndom med alla vänner som har klarat sig bra i livet. Jag känner mig arg, ångest och ledsen. Men detta stoppar ej mig från att käna bli en stor ledare och visa vad jag går för till alla som ej trott på mig under hela mitt liv.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag har kollat alla videor om reglerna.
Jag har läst alla regler inom fivem/gta rp och reglerna i servern.
Jag har varit staff på servrar så har ansvar.
Jag har en jättehög rp nivå.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan Rpa i alla möjliga scenarion men mest av allt kriminell rp.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man alltid ska rpa rätt. Inte bara vinna för att man vill. Inte bara förlora för att man vill. Utan man ska rpa rätt och realistiskt.
Hur hittade du Unive? Har hört av många vänner.