Nekad Haiz | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Haiz

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? fakekingen.

Vad är ditt födelsedatum? 7 April 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Alfred Larsson // 32år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig,Lugn och Social

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Just nu har jag tänkt på att bli polis eller något annat jobb som Sjukvårdare eller mekaniker för att inte hela tiden rpa kriminell. Jag ska vara aktiv också för att kunna framnå mina mål.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Massa bra rp och kommer hitta en socialt rp på Unive och tycker det ska bli spännade att se det nya med Test Medlem osv men jag ska göra mitt bästa för inget regelbrott och det tror jag kommer gå jätte bra för då jag inte har blivit bannad eller nått innan. Ska bidra med mycket /me /sme och mycket att rp på skador och det.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att en person inte hela tiden kan vinna att man sina scenarion och att man måste kunna förlora sina scenario och ge vinsten till motpartens situation.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har aldrig blivit bannad eller kickad inne på unive och det är för att jag tar min rp seriöst på unive för att det är ju den största och bästa servern i nuläget.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ajemän! Rdm betyder Random DeathMatch och betyder att man måste igentligen ha en anledning varför man ska döda en person. Vdm är Vehicle DeathMatch och det betyder att man använder sitt fordon som vapen. Copbait är att man försöker få polisen sin uppmärksamhet. Metagaming är att man tar infomation från discord till ingame. NLR är att man ska inte komma ihåg nått när man har dött. Combat Logging är att man kanske quitar från ett skjut scenario för att inte dö. Powergaming är att man inte rpa på sina skador om man kanske kör in i en vägg men inte rpa på sina skador. Suntförnuft är att man ska tänka på sitt förnuft ifall man gör detta kanske alla kommer försöka döda mig eller att kommer hata mig ifall jag skjuter han osv. Social Rp är att man ska prata med olika Medborgare/Medlemmar istället för att skjuta hela tiden

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Absolut jag har 2000 timmars erfarenhet inom rp och det roliga va att Unive va min första server jag spelade på och började rpa på riktigt och därför vill jag komma tillbaka för jag tycker att det är bra rp och man får roliga scenarion osv. Men jag ska rpa på mitt sätt alltså mycket /me och /sme för det är den roligste rpn på /Polisen/Ambulansen/Räddningtjänsten/Mekaniker/Kriminell rpn alla dem kan man använda sig av /sme/me och det ett underlättade sak man kan använda för bra rp!

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Nekad.
Anledning:
Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka