Nekad meta | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

meta

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199265263775/

Ditt Hex-ID: 11000014dc8b09f

Vad är din discord tagg? mmeettaa

Vem var det som bannade dig? Emilia

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-11-30 192258.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att anledningen till varför staffen bannade mig var på grund utav ett scenario som jag och min kompis genomförde. Det hela gick till på så sätt att vi hade en konflikt med en person ingame så det var väldigt mycket kidnappningar samt förhandlingar fram och tillbaka, sedan så fick jag och min kompis tag i samma kille som hade dödat en utav våra kompisar någon dag innan detta scenario genomfördes. Då vi hade underliggande scenario samt en fullständig anledning så valde vi att kidnappa denna person när vi väl hade chansen. Så vi kidnappade honom på en avlägsen plats sedan tog med honom till bilen och körde så långt bort som möjligt från stan som man komma. Vi rollspeladepå ett väldigt bra sett samt tog hänsyn till alla regler som finns på servern. Vi försökte först med utpressning i form av pengar eller vapen men det ville inte personen som vi kidnappade gå med på. Individen följde även inte Fear RP regeln över huvudtaget och sket egentligen i hela scenariot man märkte hela tiden att han var urtabbad ur spelet då man vid vissa tillfällen hörde folk i bakgrunden "ljud från dc". Så detta gjorde min kompis väldigt förbannad och för att tillägga så har jag egentligen i hela första början ingenting med detta regelbrott att göra så banen är lite felaktig kan jag tycka då jag antar att jag blev bannad för "medhjälp" till regelbrottet då jag aldrig genomförde sajälva regelbrottetsom då var "sexuella" trakasserier som min kompis utförde. Iallafall så genomförde min kompis egentligen inte heller det utan han sa endast något i form av dra ner dina byxor osv osv. Vilket var väldigt dumt gjort utav honom, men det som har skett har skett det är ingenting som jag kan ändra på nu i efterhand. Det viktigaste är att vi lär oss utav våra misstag vi alla är människor och vi alla kan göra misstag som vi ångrar. Ni ska ha klipp som underlag för banen så då kan ni kolla också att jag aldrig utförde några sexuella trakasserier.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det hela gick till på så sätt att vi hade en konflikt med en person ingame så det var väldigt mycket kidnappningar samt förhandlingar fram och tillbaka, sedan så fick jag och min kompis tag i samma kille som hade dödat en utav våra kompisar någon dag innan detta scenario genomfördes. Då vi hade underliggande scenario samt en fullständig anledning så valde vi att kidnappa denna person när vi väl hade chansen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag har full förståelse för bannen då jag var med på samma scenario så kan det se ut som att jag deltog men jag blev bannad för sexuella trakaserier som jag inte ens har gjort. Ni kan även granska klippet så ser ni att jag aldrig genomförde något regelbrott utan det var min kompis ingame som jag rollspelade med som genomförde detta grova regelbrott. Jag har dock full förståelse för min ban och ber genuint om ursäkt och kan garantera er om att jag aldrig kommer att genomföra något liknande scenario någonsin igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 6 gånger innan denna ban och det har varit mindre regelbrott när jag var ny till rollspelet såsom powergaming, ooc osv. Jag har dock tagit lärdom utav dessa misstag och aldrig gjort dem igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Eftersom jag var väldigt oförberedd på att min kompis skulle genomföra detta regelbrott så skulle jag egentligen säga att jag inte hade kunnat göra så mycket annorlunda då det var min kompis som genomförde regelbrottet sexuella trakasserier och inte jag. Jag borde dock kanske pratat med min kompis ingame och dubbelkollat med honom lite mer noggrant hur vi skulle genomföra själva scenariot med lite mer noggran planering så skulle kanske min kompis inte göra så som han gjorde. Jag hoppas på att ni kan se detta från min synvinkel också och ni har ju även bevis på klippet där ni ser att jag var den som aldrig gjorde något regelbrott. Om jag hade kunnat gå tillbaka i tiden så hade jag gjort allt i min makt för att detta inte ska ske men det som har hänt har hänt, det ända som jag kan göra nu i efterhand är att ta lärdom utav min ban och det har jag nu verkligen gjort. Det kan jag garantera er om!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja självklart det har jag, och det är att man ska planera sina scenarion både på det sättet att man ska planera om hur man ska rollspela sig igenom scenariot samt tänka efter vilka man rollspelar med. På det sättet kan man undvika att hamna i sådana situationer som denna. Ni har iallafall tydliga bevis på klippet från medal där ni ser att jag aldrig var inblanad i själva regelbrottet utan jag var endast med på själva kidnappningen i scenariot. Jag ber iallafall omursäkt från både mig samt min kompis för detta. Jag har full förståelse för att detta är något allvarligt men hoppas på att ni kan lita på mig att jag aldrig kommer vara involverad i något liknande framöver. För att tillägga igen så gjorde "jag" aldrig några sexuella trakasserier utan det var min kompis.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka