Nekad mercy200 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mercy200

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Ban-referens
fivem-gansen-913 — FiveM, Utgår 2026-03-13
Anledning: Ej angivet
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Det som hände var att jag körde på en person med bilen, vilket räknas som VDM. I stunden tänkte jag inte till ordentligt och agerade väldigt dumt och oansvarigt. Jag förstår nu i efterhand att mitt agerande förstörde rollspelssituationen för den andra spelaren och gick emot serverns regler. Det finns egentligen ingen ursäkt för mitt beteende. Jag borde ha tänkt efter och hanterat situationen på ett bättre sätt inom rollspel istället för att använda bilen på det sättet jag gjorde. Jag ångrar verkligen mitt beslut och inser att det jag gjorde var fel. Jag respekterar helt beslutet att jag blev bannad och förstår varför det hände. Jag vill bara visa att jag har lärt mig av mitt misstag och att jag tar reglerna mycket mer seriöst framöver om jag får en ny chans.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja, jag tar fullt ansvar för det jag blev bannad för. Jag förstår att det jag gjorde räknas som VDM och att det bryter mot serverns regler. Det var ett väldigt dåligt beslut från min sida och jag borde ha tänkt efter innan jag agerade. Jag skyller inte på någon annan eller på situationen, utan det var helt och hållet mitt eget misstag. I efterhand inser jag att mitt agerande förstörde rollspelssituationen och påverkade den andra spelaren negativt, vilket verkligen inte är okej.
Jag ångrar det jag gjorde och har tagit till mig av misstaget. Om jag får en ny chans på servern kommer jag se till att följa reglerna noggrant och bidra till ett bättre och mer seriöst rollspel.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att mina handlingar påverkar andra spelares upplevelse på servern och att reglerna finns för att alla ska kunna ha ett bra och seriöst rollspel. Det jag gjorde var oansvarigt och förstörde situationen för den andra spelaren, vilket jag verkligen ångrar.
Om jag hamnar i en liknande situation igen kommer jag att tänka efter mer innan jag agerar och alltid prioritera rollspel istället för att reagera impulsivt. Istället för att använda bilen på det sättet borde jag ha löst situationen genom RP eller helt enkelt lämnat situationen. Den här bannen har fått mig att inse hur viktigt det är att följa reglerna och respektera andra spelare. Om jag får en ny chans kommer jag att ta reglerna mycket mer seriöst och göra mitt bästa för att bidra till ett bra och rättvist rollspel på servern.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att jag förtjänar en till chans eftersom jag verkligen har tagit till mig av mitt misstag och förstått varför det jag gjorde var fel. Jag ångrar mitt beteende och inser att det inte bara bröt mot reglerna utan också förstörde upplevelsen för andra spelare på servern.
Den här bannen har fått mig att tänka efter ordentligt kring hur jag spelar och hur viktigt det är att följa reglerna och bidra till ett bra rollspel. Om jag får komma tillbaka kommer jag göra mitt bästa för att visa att jag kan ta ansvar, följa reglerna och skapa bättre RP-situationer istället för att förstöra dem. Jag uppskattar verkligen servern och communityn, och därför skulle jag vara väldigt tacksam om jag fick en ny chans att visa att jag kan sköta mig och spela på ett mycket mer moget och respektfullt sätt framöver.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut

Vill bara säga att jag verkligen ber om ursäkt och skulle det hända igen kan ni permanent banna mig direkt, kommer aldrig hända igen lovar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka