Accepterad Mendion | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mendion

Icke Medlem
Meddelanden
496
Reaction score
36
Användarnamn: Mendion

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199018671934/

Vad är din discord tagg? Mendion #1969

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? jag gjorde ett stort misstag jag hade stress och laggade mycket när jag skulle sälja mina sissta bilar. eftersom min chef sa att jag skulle få sparken då råkade jag sälja mer än vad jag skulle

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att den var halvt felaktig eftersom att ni aldrig frågade vad som hände jag hade mycket stress och det var väldigt lagigt så när jag skadade trycktes mina tangenter ner flera gånger och det säljdes inte något av lagget så jag spammade
knappen

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. ja, det var länge sen innan jag tog denna server allvarligt sen efter den bannen har jag verkligen tagit spelet med allvar och min rp jag skulle aldrig med mening ha blivit bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kan inte se vad som jag hade kunnat gjort annorlunda kanske ta min tid och inte stressa men mitt lagg på datorn gjorde mig galen

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag jag har lärt mig en extrem läxa jag måste vara mycket mer försiktig med vad jag gör och jag är riktigt ledsen att det blev som det blev men jag kommer aldrig göra samma misstag igen. Det här är min favorit server och den enda jag kör på så att jag kommer aldrig göra något mer misstag efter detta jag lovar och svär på hedersord.

Har du läst våra regler? Ja

Mendion du lär dig aldrig av dina misstag. Du blir varnad/bannad konstant, detta fungerar inte. Även har du utnyttjat ett glitch för att tjäna pengar snabbare.

ja försökte inte tjäna pengar jag låvar ja svär på allt

det var inte en glitch som på något sätt var till min fördel jag var välldigt stressad och det laggade så att jag kunde inte rå för det som hände. jag vill bara ha en sissta chans jag lovar att aldrig göra något som förstör denna rp.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka