Nekad Menace12 | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ljungen

Icke Medlem
Meddelanden
567
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Johan

Vad heter du på discord? Menace#3163

Ange ditt födelsedatum 15 Februari 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Brukar kunna rpa 5-6 timmar dagligen beroende på träningar mm. Men typ måndagar 18-23, samma me tisdagar onsdagar o torsdagar. Fredagar 16-02 sen helger ungefär 13-03.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 månad

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har en ban sedan innan sen är resten min brorsa eftersom vi spelar på samma ip.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har i stor uppgift att underlätta för de staffs som jobbar på serven. Man har då bland annat i uppgift att kicka/banna folk som inte kan bete sig. Som sv skall du inte åka runt och leta efter folk som gör fel och sedan banna dom för att se bra ut. Ännu en viktig uppgift är att dva bilar så servens prestanda håller en bra och stabil nivå. Det underlättar för alla när servervakter dvas då de är fler servervakter än staffs så man slipper kalla dit staff för att de skall behöva dva bilarna, istället så kan dom fokusera på spelare som kanske gör större regelbrott eller att de pågår större scenarion. Då är det bättre som servervakt att man går in och dvar den.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt just för att kunna bidra med ett extra stöd hjälp för staffs. Jag ser oftast lallare och lär då skriva /help, oftast tar de lite längre tid men om ja är servervakt kan ja ta åtgärderna så kan staffsen fokusera på att göra annat. Jag är väldigt aktiv dagligen ingame och kommer sköta det bra med att hålla serven borta ifrån lallare och regelbrytare.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är att man revvar i scenario när man egentligen har dött, som t.ex i ett skottscenario, man revvar sig själv efter man dött. Toggleid abuse är att man lallar mycket, sen när de kommer en staff ser man med hjälp av toggleid och skriver en "/m (id) en staff e här nu sluta lalla" till sina kompisar, sen när staffen drar börjar man lalla igen. Man abusear toggleid igenom att göra så.

Dv abuse är att man t.ex kör iväg ifrån ett rån sen när man kommer en bit ifrån polisen dvar man sin bil även fast den är hel och sedan börjar springa. Polisen kommer tro att bilen har åkt iväg men egentligen har nån dvat den för att inte förlora scenariot. Samma om man e en polis t.ex och de är ett rån och man dvar de kriminellas bil när de är inne i affären/banken.

Toggleid i scenario är förbjudet, t.ex om man stormar ett gäng, då rpar man på toggleid för att se var personerna är, de är toggleid abuse. Om jag är t.ex en polis och en kriminell gömmer sig i en buske och jag har toggleid på och rpar då på toggleid och rpar på att personen ligger i busken fast jag egentligen inte ser de om jag inte använde toggleid.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka