Accepterad Menace12 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ljungen

Icke Medlem
Meddelanden
567
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Johan

Vad heter du på discord? Ljungen#3163

Ange ditt födelsedatum 16 September 2005

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka var att jag först ville bli helper, men de lär man jobba sig upp till. Då tänker jag att jag ska bli MA för då kan ja visa upp mig för ledningen och därmed kanske få upphöjning. Jag vill att Unive ska bli en så rolig server som möjligt, (de är den redan). Jag vill få in nya vettiga medlemmar som jag ser har kapasiteten för att kunna rpa. Jag vill utveckla serven ännu mer med ännu mer spelare och så vill jag även vara med på utvecklingen till att servens rp ska höjas. Jag vill helt enkelt dra mitt hö till stacken och visa kompetens för ledningen och göra Unive till en bättre server.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker ni ska välja mig som MA då jag är väldigt aktiv, lätt att nå, jobbar effektivt. Jag vill utveckla unive och ta in nya medlemmar som ja ser kompetens i och att de skulle kunna göra en bra inpakt på serven. Jag kommer dagligen checka forumet samt ta intervjuer, jag brukar vara en väldigt effektiv arbetare som gör de jag ska. Jag är en öppen person som man lätt kan nå och kontakta vid frågor mm. Jag kommer vara väldigt aktiv ingame med att specca scenarion samt att hålla koll i forumet mycket. Det är därför jag anser att ni bör välja mig som MA.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta andra som man själv vill bli bemött. Är man trevlig och har ett glatt humör mot en person, finns de en stor risk att personen är glad tbx. Alla är olika och pratar olika, man ska absolut inte håna personer pga deras dialekt, ursprung mm. Man ska bemöta folk med respekt. Man ska vara glad och trevlig mot personer om du själv vill bli bemött detsamma, de är de ja kan säga.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill att ny inlännda personer i Unives discord ska kunna känna sig säker att ställa frågor i chatter angående Medlemskaps ansökningar mm. Du ska hänvisa dig till Unives regler och försöka driva Unive framåt. En medlem ska du ha en hyfsat bra rp i grunden, kunna reglerna och speciellt "SUNTFÖRNUFT", logiskt tänkande. "Skulle jag göra detta i verkligheten", det tänket är viktigt att ha. Som medlem ska man kunna följa reglerna.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag vill att medlemmarna som kommer in på unive ska ha en grund i sin rp, kunna grundreglerna inom fivem rp. Kunna utföra social rp och kunna göra det roligt för båda parter i scenarion. Ha iaf minst 50 timmar fivem (rp server) så man åtminstånde har en grund i sitt rpande. På resans gång som medlem på unive så utvecklas man hela tiden och lär sig nya saker och gör även misstag som man lär sig av. Man ska inte vara rädd att fråga en staff om något, det kan göra din rp mer utvecklad.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag har i ansvar att ta främst in nya vettiga medlemmar, men även se till att de går rätt till ingame gällande rpandet. Jag kommer vara aktiv mycket i forumet, ta intervjuer men samt ingame och specca och svara i /helps. Jag har i ansvar att lära nyinkomna (främst) hur man rpar, alltså grund tänkande gällande reglerna, och även "SUNTFÖRNUFT", alltså logiskt tänkande. Jag har i ansvar att vara en person som är lätt att kontakta, kunna vända sig till mig om man har frågor kring något. Jag har i ansvar att ha ett gott bemötande mot alla. Kommer se till att folk inte behöver sitta och vänta överdrivet länge på att få ta intervju.

Hur ser din aktivitetet ut? Mina dagliga aktiviteter ser helt olika ut per dag. Men ungefär såhär: Måndag: 17:00 - 22:00 Tisdag: 17:00-22:00 Onsdag: 18:00 /22:00 Torsdag: 17:00 - 22:00 Fredag: 16:00 - 02:00, Lördag: 14:00 - 02:00, Söndag: 12:00 - 00:00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? ja en sak, har svårt att skriva längre texter.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka