Nekad MEMMO | Ansökan till Servervakt [ Goggle ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MeMmO

Icke Medlem
Meddelanden
88
Reaction score
26
Vad är ditt namn i verkligheten? Memmo

Ange ditt födelsedatum 5 Februari 1998

Vad heter du på discord? MeMmO#8663

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag kommer att spela ifrån 13.00 till 22.00 i alla vardagar, på helger så kommer jag spela ifrån 12.00 tills jag orkar typ till klockan 02-03

Hur länge har du spelat på Multistaden? I ungefär en månad.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag kommer att ha koll på folk som inte följer reglerna och kicka ut dem som inte kan bete sig, kommer sv banna dem som gör något stora problem eller fel. medan jag kollar på dem så ska jag filma allt för att dem ska inte sitta och ljuga för då visar jag dem att ni har gjort det för att få högre straff.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? För jag tycker att det behöver mer servervakter, för att hålla mer koll på dem som tillexempel knivhugger någon på torget eller lutar någon eller om någon slår ner någon. Jag tycker även att multistaden var en av de bästa staderna jag har varit i och därför så kommer jag att inte vill ha massa med problem eller förstör

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag kommer att ha koll på de spelare som inte följer reglerna alltså bryter mot reglerna, så att multistaden slipper dessa folk som bara förstör. speciellt på kvällarna då ska jag ha mycket koll över det.

Varför ska just du bli servervakt? Eftersom jag tycker att jag är online väldigt mycket, som är väldigt bra för en servervakt, för det leder till att multistaden håller på en jättebra RP nivå, jag kommer att stoppa folk som går runt och gör massa problem exempelvis dem som slår ner andra på torget eller dem som har grovt RDM, som är att man kör över dem civila folk eller tjänsteman. jag tycker att Staff är inte alltid lediga hela tiden, då kan jag vara bra eftersom jag är online väldigt mycket. jag har märkt att på kvällarna så blir det mycket förstör, och då som sagt kan jag ha koll på dem. alltså jag vill att multistaden ska har bättre RP.

Varför vill du bli servervakt? Som sagt jag vill att jag ska kunna hjälpa Staff tillexempel dem som inte hinner och göra. tillexempel om dem håller på att prata med en person om en stor grej så kan jag ändå ha koll på på dem personerna som bryter reglerna, alltså inte missa något och det leder till att multistaden ska ha en jättebra RP. jag som biträdande chef i Securitas har märkt att vid Marja lisas parkeringen där så händer det väldigt många saker som egentligen ska inte hända. men jag vet att det inte är fel av Staff utan då är dem upptagna med något annat.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har väldigt bra kunskaper. eftersom jag har varit en servervakt tidigare i en annan server. /kick (id) /svban (id) /revive (id)

Är du whitelistad på serven? ja jag är whitelistad

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja jag har varit bannad förut, det var i början av min RP, men jag har tagit lärdom av mina bans!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej jag spelar inte i någon annan server, utan jag tyckte att multistaden var bra så det darför har jag viljat bli en servervakt här

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka