Ej Antagen Melwinooo | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melwinooo

Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
-2
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Ditt discordnamn: melwinoo123

Ange ditt födelsedatum 18 September 2010

Varför ska just du bli staff? För jag vill göra rp:en bättre och hjälpa folk så bra jag kan inte bara stänga deras reports a på direkt asså jag kommer hjälpa dem och lyssna på dem och göra så bra jag kan

Vad tycker du inte fungerar på Unive? att folk lallar och inte tar rp;en seriös att visa bara slår en från ingen stans och ibland när jag skriver en report så stänger visa den på direkten innan jag hinner säga något

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? samarbeta genom att specca nya spelare som kommer in för första gången så vi inte får in några som lallar och rdm:ar eller vdm:ar

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att prata med spelarna med en lungn ton och inte skrika på dem. Man ska också behandla spelarna lika och alltid prata med dem innan man ska ta åtgäder

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag spelar mest för jag gör inte så mycket annas utom att jag pluggar ibland. jag kommer knappt rp:ea längre när jag blir staff.

Hur länge har du spelat på Unive? Började i augusti men slutade och nu har jag kommit tillbaka och spelat i 3 till 4 veckor och vill bli staff nu

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej men har en kompis som har så har lärt mig lite av honom skulle bli staff innan eller ta en intervju men ångrade mig för jag hade inte tid och ville rpea lite

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är beredd att jobba inom allt men helst donation för det känns kul och support

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka