Accepterad Melwinjoh | Ban Överklagan [Hunkis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melwinjoh

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199434116261/

Ditt Hex-ID: 110000157d92ca5

Vad är din discord tagg? melwinjoh#0296

Vem var det som bannade dig? Hunkis

Bild på banmeddelande: IMG_3067.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag slogs på sjukhuset vilket är sunt förnuft

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mitt gäng var i ett skott scenario där väldigt många vart skjutna så när det scenariot var sluta så körde jag min döda kompis till sjukhuset där han skulle få vård. När jag kommer fram så få jag syn på dem vi precis har skjutit mot dem har just kört in sina döda vänner och dem står i ingången av sjukhuset då blir de tjafs eftersom det är väldigt hetsigt efter allt som har hänt. Då är det en som säger att han ska slå mig och då slår jag han istället vilket leder till att det blir ett jätte stort bråk inne i sjukhuset. När det har lugnat sig lite står alla i en grupp då börjar en av dem och är uppkäftig så han slår mig då slår jag tillbaka då kommer en till och de slår mig så att jag dör vilket leder till att min kompis måste hjälpa mig in på sjukhuset och få vård . Det som händer är uppdelat i två olika situationer där det är bråk först i ingången in till sjukhuset och en utanför på parkeringen det var då jag vart bannad eftersom jag slog en som var kaxig men det var ju även eftersom vi har haft krig precis och träffas igen då blir det hetsigt och därför valde jag att slå honom. Han jag slog vi har haft en dålig relationen då han kidnappa mig igår vilket var valet till att slå honom

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var rätt att banna mig då det inte är okej att slås på ett sådant ställe och det ångrar jag mycket att jag gjorde. Samt att jag hetsa var inte rätt av det ångrar jag också och kommer inte hända igen. Men tycker en ban på 4 dagar är att ta i för ett sådant beteende

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lärt mig mycket hur jag ska göra för att undvika Fear Rp och tänker i varje scenario hur jag ska göra för att det ska bli så roligt som möjligt för alla parter

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat gjort annorlunda är att inte hetsa samt inte slås själv men jag gjorde fel vilket jag står för och det kommer inte hända igen. Jag skulle även kunnat ha försökt att lugna ner alla så detta inte hade eskalerat

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man inte ska slås på ofantliga platser samt att inte hetsa dem till bråk vilket jag ångra att jag gjorde. och att när dem skriver sluta slås i ooc så slutar man med det vilket jag inte lyssnade på det var dåligt av mig och jag ångrar att jag inte lyssna. men jag kommer börja lyssna och höja min nivå på rp

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka