Accepterad melwin98 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

melwin98

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/gitanabavi/

Ditt Hex-ID: steam:110000159def9b9

Vad är din discord tagg? monjabi alsafar#8290

Vem var det som bannade dig? znsusi

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 20230310181318_1.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tänkte råna en kille uppe där man säljer efter man har hackat i gruvan, jag gick fram till han när han satt innut i bilen och jag tog fram min kniv och sade åt honom att hopa ut ur bilen, han sa då vad ska du göra du har en kniv. sen så kör han på mig två gånger andra gången när jag blir på körd så kan inte min gubbe ställa sig up på ett tag, sen när han går fram till mig så ställer min jag mig up efter som det inte gick innan och då tar jag han i hostage med kniven och sedan kör iväg och ber han ta upp händerna så att jag kan söka igenom han han hade dock inget på sig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag snackade med staffs om felet jag hade gjort men innan jag satte mig i suport med dem så plockade jag blommor

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel för att jag inter viste att man inte fick ta nån direkt man ställer sig upp.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja har aldrig blivit bannad för något sådant innan efter som jag vart krim igår.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte tagit honom direkt när jag ställde mig upp efter jag hade legat ner.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag och det ska inte upprepas.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag självfallet

Tillbaka