Accepterad melwin98 | Ban Överklagan (waguchampangemode)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

melwin98

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199468050873/

Ditt Hex-ID: steam:110000159def9b9

Vad är din discord tagg? michellexscottt lover#8290

Vem var det som bannade dig? waguchampangemode#4787

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag tog en kille i th framifrån och jag gjorde edt när jga inte hade mask. då jag inte tänkte mig för när jag gjorde det, grejen för´st när jag tog han i th så var han ju med ryggen mot mig men sen när jag släppte honom så var hans kropp frortfarande sne som den är när nman har nån i th så sa jag att jag ska hjälpa honom så att han inte är sne men då när jag tänkte hjälpa han så tog ju ja han framifrån eftersom att jag iinte tänkte mig flör då för tänkte bara göra det snabbt eftersom jag tänkte hjälpa han sen dra där ifrån

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag tog en kille i th när han var med ansiktet mot mig , men som jag skrev där uppe så tänkte jag ju bara hjälpa honom efter som han vart sne av nån anledning och så hade jag inte mask när jag tog han i th

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde ju fel efter som jag tog han i th framifrån när jag tänkte hhjälpa honom att inte vara sne och så gjorde jag ju de utan mask efter som att jag inte tänkte mig för efter som jag bara skulle göra det snabbt och sen dra där ifrån sen kanske inte dragit ett vapen bakom butiken bara för att han satt på min motorcykel även fast jag sa åt honom att inte göra det flera gånger

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. tidigare har jag blivit bannad för mild suntförnuft eftersom jag tjuvkopplade en bil på prien men det har inte upprepats alltså att tjuvkoppla på almänplats, sen en gång fear rp jag sprang efter jag krockade men det har inte heller upprepats. och jag har ju som sagt inte upprepat dom grejerna och dom kommer såklart inte det heller

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte tagit honom i th nnär han tittade på mig och jag skulle ju haft mask på mig när jag gjorde de eftersom att de är ju suntförnuft efter som han vet ju då hur jag ser ut. efter som man måste ta nån bakifrån när man tar nån i th efter som man inte kan ta nån framifrån och sedan så blir dom vända automatiskt

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag det har jag gjort det kommer såklart inte upprepas och jag kommer tänka mig mer för nästa gång jag ska ta nån i th och ha mask på mig varje gång jag ska använda vapen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja de är klart

Senast ändrad:
Tillbaka