Accepterad eggats | Ban Överklagan [lluddee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eggats

Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Stagge/

Ditt Hex-ID: steam:110000103a0b3be

Vad är din discord tagg? stagge_

Vem var det som bannade dig? ^9ZAPPID

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-03 120220.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag bröt mot fair RP.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod på trygg hansa med en del folk runtomkring mig även en polisen strax bakom min bil när personerna springer fram till min bil och drar ut mig vilket är helt orimligt då jag har bälte på mig. Dom hoppar in i min bil och tjuvkopplar den vilket jag ej tänker tillåta då det enligt mig inte är sunt förnuft att göra så så jag hoppar in i bilen och ber dom hoppa ut/sluta med det dom gör men det gör dom ej. Dom kör runt med bilen och "hotar" mig hit och dit vilket inte leder någonstans, kommer tillbaka till TH där dom försöker köra ner bilen i vattnet och är allmänt kaxiga vilket dom ej har någon rätt till då jag ej vet vilka dom är förutom att dom har tagit min bil. Dom börjar slåss o jag slåss tillbaka och sätter mig i min bil som dom sitter i och dom kör bort till gamla produceringen på Th och riktar på mig vilket jag ej går med på då jag tycker att det är så pass många regelbrott fram tills detta scenario att jag faktiskt inte känner för "ge" över mig till dom för att dom enbart är ute efter råna mig på noll grunder. Springer ut ifrån bilen och blir dödad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bröt väl mot en regel vilket jag är 100% medveten om men detta hade aldrig hänt om dom ifrån första början hade kunnat bete sig på TH. eller brutit emot sunt förnuft med fler regler. Har förstått att jag gjorde fel och detta kommer ej att ske igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ca 1 banns senaste 1,5-2 åren på unive. DEt jag tar lärdom av efter denna bann är att ej ha och göra med småbarn som enbart är ute efter att trigga igång något och som enbart är ute efter att råna och skjuta folk.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, låtit dom ta min bil eller "spelat" med på deras försök till o råna mig vilket jag ej kände för i stunden. Eller spelat på deras aktion och sedan tagit det med admin för o se över hur deras agerande var istället för att ta egna beslut o ej följa servern regler.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag kommer att agera på allas försök till hot även om dom bryter regler och sedan ta det i support. Istället för att agera i "ilska" för dom bryter mot regler och är rastlösa/inte har något annat o göra än dra folk ur sina bilar på TH och försöka kidnappa dom/folk i sina bilar. Spela på reglerna till 100% även om motparten bryter mot dom.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

§ 5.1 | Att vara Kriminell
a. Diskret
Som Kriminell ska du i grunden vara diskret. Ifall du är med i ett gäng ska du hålla dig till gängets kultur.
När du ägnar dig åt Kriminella aktiviteter ska mask vara på. Här har ni bild på att han inte är diskret.

Dom började allt med att dra ut mig ur ett fordon mitt på TH framför polis samt andra spelare (UTAN MASK) vilket jag ej tycker är jätte diskret gjort av dom. Sen gå runt och försöka stjäla fordon som folk sitter på just den platsen är väl inte sunt förnuft?

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka