Accepterad melwin98 | Ban Överklagan [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

melwin98

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199468050873/

Ditt Hex-ID: steam:110000159def9b9

Vad är din discord tagg? currynator3000

Vem var det som bannade dig? ZevenDot3

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? på grund ut av att jag slog min kolega på mekko vilket var väldigt dumt och jag ångrar mig såklart eftersom jag vill spela och det är jun klart man inte slå sina kolegor på sin arebettsplats vilket var onödigt och dumt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag slog min kolega på meko när jag stod och väntade på att folk skulle komma och vilja få sina bilar lagade och så då under tiden så började alla slå mig eftersom ingen gillar den karalktären så då valde jag att slå tillbaka vilket var väldigt dumt efter som jag vill spela på denna server

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var ingen felaktig ban eftersom jag slog min kolega på meko efter han slog mig vilket var väldigt dumt så jag förstår verkligen varför jag vart bannad och jag tänkte mig inte heller för innan jag slog tillbaka men nästa gång ska jag de

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. innan har jag blivit bannad men har inte upprepat dom grejerna igen vad jag vet iallafall och den här bannen ångrar jag mig enormt över eftersom jag vill spela eftersom jag har sommarlov och vill spela eftersom jag inte kan vara ute något efter som jag har oppererat min arm så vill jag kunna spela så jag ångrar jag mig sjukt mycket och jag ska tänkta mig för nästa gång innan jag gör något

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte slagit tillbaka och bara struntat i det och fortsättat vänta på kunder istället sen så vill jag jätte gärna spela eftersom jag har importerat en ny patentbil som kommer imorgon som jag jätte gärna vill köra så jag ångrar mig sjukt mycket nu vet jag att jag har skrivit det många gånger men det är för att jag ångrar mig sjukt mycket efter som jag älskar att spela på denna server efter som den e så rolig att köra på

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag

Har du läst våra regler? Ja det har jag

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja de är klart

Senast ändrad:
Jag släpper in dig på servern men jag vill inte se detta hända igen. Ta vara på chansen nu.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka