Accepterad melwin08 | Ban överklagan (kesoo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

8121

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199011648832/

Ditt Hex-ID: 11000013eaad540

Vad är din discord tagg? BörjesoN#9999

Vem var det som bannade dig? Kesoo

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde in i folk för deras perspektiv.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag kom in på servern och spawnade piren. Sedan fick jag samtal att jag behövde komma snabbt för att de skjöts. Då kör jag så snabbt som möjligt och för mig så laddas inte marken in jag ser väggarna men inte vägen eller personerna. Sedan för staff så körde jag in i folk men för mig gjorde jag inte. Dock när jag kom förbi hela staden och var i grove street typ då får jag fram att det kom blod för jag körde på en staff sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja de skulle jag säga fast ändå inte om man tänker som så så var det ju vdm men eftersom jag inte kunde hjälpa att de hade laddats in så kunde jag ju inte göra något åt saken.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad en gång innan ooc då jag sa att de lagga för jag var helt ny på den tiden då jag bara hade läst reglerna snabbt en gång. Men efter det lärde jag mig en läxa och läste igenom reglerna ordentligt och lärde mig vad som var rätt och fel och efter det har de inte varit något problem.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade ju kunnat tänka efter och ta en annan väg när jag märker att jag laggar så mycket och de kommer jag göra i framtiden så det inte händer igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja de som jag skrev ovan.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka