Nekad melwin08 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

8121

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Melwin

Vad heter du på discord? BörjesoN#6156

Ange ditt födelsedatum 8 September 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag har varit servervakt på unive nu och vill ta ett steg längre. Jag tycker att det är ett både viktigt och roligt jobb som medlemskapsansvarig då dem flesta i mitt gäng är det. Jag gillar att prata med folk och tycker då att jag passar till jobbet eftersom det är en stor del av självaste jobbet när man ska ta muntliga intervjuer.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag är social och vi alla vet att på ens första muntliga intervju så är man nervös och då är de viktigt som medlemskaps ansvarig att ge personen tid att prata så att hen känner sig bekväm. Jag vet också mycket om jobbet hur man godkänner och sådant då många vänner är medlems ansvariga. Jag kommer även bara ta in folk som jag vet inte kommer lalla och faktiskt kan reglerna så rpn på unive blir så bra som möjligt.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta människor med glädje och respekt. Det blir bättre för den som ska ta intervjun om man bemöter hen med respekt och glädje då hen kanske vågar prata mer och verkligen visar att den kan reglerna och hur man ska uppföra sig på servern.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att vara medlem på unive förändrar nästan allting. Är man medlem så öppnas det upp flera nya möjligheter på servern som jobb osv vilket blir roligare för den som rpar. Servern hade inte varit något utan att det hade varit medlemmar som kunde bete sig och därför betyder det mycket att vara medlem.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? De som ska vara medlem på unive ska kunna alla grundregler som finns på unive utan att läsa av dem för man märker om en person läser av dem eller inte.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag anser att om jag blir medlemskaps ansvarig så har jag väldigt stort ansvar då jag bestämmer vilka som ska bli medlemmar eller inte och det gör väldigt stor skillnad.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag kan på veckodagar ta många skriftliga på hela förmiddagen sen på eftermiddagen så kan jag ta muntliga intervjuer. På helger kan jag ta båda hela dagarna och nätterna och samma på lov som på helger.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Nej jag spelar absolut inte på en annan server och skulle inte fått för mig att göra det ihäller.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej de tror jag inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka