Nekad melvinvarenhe2 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

melvinvarenhe2

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199011737260/

Ditt Hex-ID: 11000013eac2eac

Vad är din discord tagg? supergame3900

Vem var det som bannade dig? jag vet inte tror de var evox

Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig?
jag tror staffs valde att banna mig för att jag körde på folk

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag är lite ny på detta och så frågade jag några om dem kunde ge mig en bil och då sa dem att jag var dum i huvudet eller något i den stilen. då körde jag på dem vilket så klart vad jättefel och jag visste att de var fel men jag blev bara lite arg eftersom jag tyckte in att dem behövde vara kaxiga för de.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. giltig ban

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har 6 och lärt mig av dem

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade inte behövt köra på massa folk. så enkelt är de. kontrollerat mina känslor på ett bättre sätt. jag hade bara kunnat lyssna på dem och dragit därifrån.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag hade inte behövt bli så arg. extremt omoget av mig. även om dem var dumma mot mig så hade jag inte behövt bli så arg. de ska inte ske något liknande igen. min bror kan inte spela heller för vi spelar på samma ip och jag tycker synd om honom.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jaSkärmbild 2026-02-22 172948.png

Senast ändrad:
@melvinvarenhe2 Du behöver ha med banbild (när du kopplar till servern så kommer det att komma upp en ruta med information, det är ban bilden). Vi behöver veta vem det är som har bannat dig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka