Accepterad Melvinsparrow | Ansökan till Servervakt [rxscx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melvinsparrow

Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad heter du på discord? me1vin_1

Vad är ditt Hex:ID steam:110000141890f65

Ange ditt födelsedatum 13 Mars 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag kommer kunna vara aktiv mellan 16:00 och 23:00 på vardagar och 10:00 till 24.00 på helger. Sen kanske det kommer att bli lite mindre om jag till exempel har prov men jag kommer försöka vara inne så mycket så möjligt.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Har varit det i runt ett år tror jag.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 4 gånger men de har inte varit så illa. Till exempel så var en av de för att jag inte pratade då min mix inte fungerade. Kan inte bifoga men kan visa i dc sen.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervaktens uppgift är att vara en andra handen för dom som är högre upp i staff teamet. Är man servervakt så ska man hjälpa till så att folk beter sig och att man ska våga sätta ner foten mot de som inte beter sig. Servervaktens uppdrag är att förbättra servens rp genom att banna eller kicka spelare som inte sköter sig. Man måste även kunna bete sig mot vanliga medlemmar även om vi har mer makt än de på servern. Bara för att servervakter kan kicka eller banna folk ska man ju inte göra det bara för att man inte gillar den personen.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt då jag vill bidra till ett bättre och roligare rp:ande för folket på servern. Jag ser ofta folk som förstör rp:n för andra genom att till exempel lalla. Detta tycker är väldigt drygt att folk inte kan bete sig och därför vill jag kunna hjälpa till genom att antingen kicka eller i värsta fall banna personen. Jag vill även göra det lättare för de som är högre upp i staff teamed då jag kanske tar de lite mindre regelbrotten så att de kan fokusera på de lite grövre.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är när man gör något som man inte ska göra till exempel att ressa en kompis bara för att de har dött. Man ska även inte kicka eller banna folk om det verkligen inte behövs.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka