Inaktuell Melvinsoder | Ansökan till Staff [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melvinsoder

Icke Medlem
Meddelanden
224
Reaction score
51
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Ditt discordnamn: Melvinsoder#6191

Ange ditt födelsedatum 20 Maj 2008

Varför ska just du bli staff? De som får mig att söka till staff är av flera olika anledningar men den största delen till att jag söker är för att jag har sett massvis med regelbrott som har begåtts och jag har rapporterat in de men inget händer och man får ingen hjälp. Men nästa är för att jag har sett en enormt dålig hjälp i help när man t.ex. försöker få ett föremål inspawnat till polisen men man får absolut ingen hjälp och detta är de jag vill förendra på och de är att försöka till att man ska få så snabb hjälp som möjligt och de har alltid varit mitt måtto när jag var staff innan. Annars så vill jag också hjälpa till och göra staffarbete och är helt villig till att helt bortstå från rp om jag blir staff. Mer varför jag just vill bli staff är för att avlasta staffteamet som är just nu men även en liten del till att jag söker är för att jag ser att de sitter spelare i support hela tiden och man kan få sitta där 15-20 minuter utan att få hjälp och de är ju som jag skrev innan den stora delen till att jag söker och de är att man ska få hjälp så snabbt som möjligt. Ett mål jag alltid har när jag är staff är att alla ska få så bra och snabb hjälp som möjligt.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag-Fredag: 16:00-00:30
Lördag-Söndag/Helgdagar: 11:30-16:30 18:00-02:30

Tiderna kommer självklart variera hela tiden men de är oftast dom tiderna jag sitter + några så pauser

Hur länge har du spelat på Unive? jag började spela på unive 1 september 2021 men slutade med rp ett tag och började igen på unive 9 september 2022

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har tidigare varit sr admin på en annan stor server men inte just på unive. Jag satt även som Mod för ca 2 månader sedan och har kar mycket kunskaper sedan de och har fortfarande koll på alla kommandon

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Jobb, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag skulle säga att jag är villig att arbeta främst inom Donation och jobb men jag är även öppen för nya saker

Stor + rep! Var tidigare staff och han skötte det utmärkt. Lätt den bästa staffen jag vet. Staff teamet behöver tillbaka dig!

Stor +rep Du har tidigare varit staff och du var du en otroligt bra staff. Unives staff team behöver dig!❤️

+repppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka