Inaktuell Melvin9 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199114188104/

Ditt Hex-ID: steam:110000144c77548

Vad är din discord tagg? melvinn.

Vem var det som bannade dig? Anticheat

Bild på banmeddelande: View attachment 126231

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? inte staff, det har blivit en anticheat bugg

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en vän stog vid ett garage och jag tänkte ta ut men bil som var trasig men jag provade ta ut den ändå och då spawnades ngn bil som såg exakt ut som min så jag gick in i den och han bara köra ut från torget garaget det tog 20 sekunder sen frös spelet till i några sekunder, och därefter fick jag upp ett meddelande om att jag blivit bannad av anticheat.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban. Jag gjorde inget som bryter mot reglerna. Jag körde normalt på torget och efter cirka 20 sekunder dök bannmeddelandet upp.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. anticheat bannad utan anledning

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja. Jag kommer fortsätta följa reglerna, spela försiktigt och undvika situationer som kan trigga anticheat tills problemet är löst.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Eftersom det här var en anticheat bugg är det svårt att säga vad jag kunde gjort annorlunda, men eventuellt undvikit att köra bil just då.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det är jag fulllt medveten om
bump!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka