Ange ditt födelsedatum: 15 Januari 2006
Vad heter du på discord? Melvin #9418
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 500
Hur aktiv kommer du att vara? 2-3 timmar om dagen
Vad heter du? Melvin
Hur gammal är du? 21
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? Ja
Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis för jag känner att säkerhetsyrket passar mig väldigt bra
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att hjälpa folk och samhället
Vad vet du om yrket i helhet? Polis yrket? Ja asså med tanke på att många i min släkt jobbar som polis så har jag hyfsat bra erfarenhet
Har du några tidigare erfarenheter? Japp Polis inspektör, rikspolischef och Securitas
Hur är du som person? Jag är lugn med en släng av humor är inte så lättkränkt att om någon säger knullar din mamma att jag skulle skjuta dom jag skulle bara se det positivt att gratis för han att han inte växer upp te.x jag är inte den som blir arg för lätt
Är det något vi bör veta om dig? Nä inte direkt
Vad heter du på discord? Melvin #9418
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 500
Hur aktiv kommer du att vara? 2-3 timmar om dagen
Vad heter du? Melvin
Hur gammal är du? 21
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? Ja
Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis för jag känner att säkerhetsyrket passar mig väldigt bra
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att hjälpa folk och samhället
Vad vet du om yrket i helhet? Polis yrket? Ja asså med tanke på att många i min släkt jobbar som polis så har jag hyfsat bra erfarenhet
Har du några tidigare erfarenheter? Japp Polis inspektör, rikspolischef och Securitas
Hur är du som person? Jag är lugn med en släng av humor är inte så lättkränkt att om någon säger knullar din mamma att jag skulle skjuta dom jag skulle bara se det positivt att gratis för han att han inte växer upp te.x jag är inte den som blir arg för lätt
Är det något vi bör veta om dig? Nä inte direkt