Ej Antagen Melvin2011 | Chef-jobb ansökan [Securitas] [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melvin2011

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Securitas

Vad heter du i verkligheten? Melvin

Vad är ditt användarnamn på discord? Melle_boy2011

Ange ditt födelsedatum: 16 November 2011

När fick du medlemskap på Unive? Har inte direkt koll på det men inte för sålänge sedan

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Det är ju att jag är Polis just nu så jag har ganska mycket kunskaper inom Blåljusverksamheter har även varit Bitr. Brandchef och Läkare här på Unive. Men det som kan hjälpa mig är ju kunskaperna och alla tidigare erfarenheter jag har jag är väldigt bra på Kommunikation och är Pratglad vilket är väldigt bra om man ska jobba på Securitas.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Minna Framtids planer inom yrket är att vi kommer bli ett Starkt Team med bra och Kompetenta personer i Ledningen även Anställda för jag vill bygga upp något som håller länge och inte i 1 månad utan typ ett halvtår. Sen kommer jag ju såklart inte ge utt Ledning till Kompisar utan dom kommer få jobba sig upp som alla andra för jag har sett att vissa gör det till sinna kompisar.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer absolut ha tiden som krävs för yrket

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka