Nekad Melvin1234567 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melvin1234567

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Melker77/

Ditt Hex-ID: 110000133402437 (Hex)

Vad är din discord tagg? Gatti#0090

Vem var det som bannade dig? Karim Comviq

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern, Forumet

Bild på banmeddelande: unive.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag dödade ett stort antal spelare.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kommer inte ihåg för det var extremt länge sedan men kommer ihåg att jag sköt många personer, jag tror i ett skott scenario så skör jag flera.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var mitt fel för jag sköt många och vet inte ens varför jag gjorde det. Är väldigt besviken på mig själv för att jag har förstört folks upplevelse på denna server. Jag gjorde 100% fel och helt ärligt fattar inte ens hur jag har kunnat göra något sånt. Ber verkligen om ursäkt, jag är extremt besviken på mig själv. Jag har växt upp och vill starta på nytt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blivit bannad ett par gånger tidigare för annat, kommer inte ihåg varför men vill ha en till chans, jag är en ny människa.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte göra något, fattar inte riktigt själv vad jag gjorde men förstår att det var regelbrott och extremt fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det var extremt länge sedan och jag har växt upp och förstår vad jag gör kan påverka andra spelare. Som sagt ber verkligen om ursäkt och detta kommer aldrig att ske igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Jag vill ta tillfället i akt att uttrycka min djupa ånger för det som inträffade på er rollspelsserver för många månader sedan. Jag inser nu att mina handlingar, genom att skjuta två av era spelare, var helt oacceptabla och bröt mot era regler och den positiva atmosfär ni strävar efter att upprätthålla.

Jag inser att mina handlingar inte bara påverkade de spelare som jag sköt, utan också skapade oro och obehag för alla som var närvarande. Det var ett impulsivt och olämpligt beteende från min sida, och jag beklagar djupt för det.

Jag vill försäkra er om att mina intentioner inte var onda eller avsiktliga att förstöra för andra. Det var en dålig bedömning från min sida, och jag förstår att det inte finns några ursäkter för mitt agerande.

Jag tar fullt ansvar för mina handlingar och är beredd att acceptera de konsekvenser som följer. Jag ber om ursäkt till er och till de spelare som jag skadade eller skrämde.

Jag lovar att ta lärdom av denna erfarenhet och att arbeta på att bli en bättre medlem av er spelgemenskap. Jag är redo att samarbeta med er för att lösa denna situation på bästa möjliga sätt och för att återuppbygga förtroendet.

Tack för att ni tar er tid att läsa detta och för att ni överväger mitt förlåtande budskap.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka